Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den Opelen er det sikkert mye overnight parts from japan på eller?

Litt dårlig bilde, men denne bilen røyk godt med blårøyk. Jeg lukta bilen når jeg lå bak han.. det er et dårlig tegn.

20070919_001.jpg

nei svarte ser mann det.. detta ligner han som står vær bidige gang på stasjon på lillestrøm jeg vedder 100 kr for at han driver med pirat taxi :)

ps momo har du klart å fått tatt bilde av han pakkisen som kjører blå passat med den ekleste potta som finnes som stikker opp ? prøv å ta bilde av den a vær så snill.. hilser på han værgang jeg haha :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BISLETT KEBAB ER BEST!!

Gi meg en god grunn for at den er byens dårligste??

fordi den smaker generelt dårlig?med unntak av hvite bortskjemte whitetrash ungdom som spiser der fordi alle andre idioter spiser der?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps momo har du klart å fått tatt bilde av han pakkisen som kjører blå passat med den ekleste potta som finnes som stikker opp ? prøv å ta bilde av den a vær så snill.. hilser på han værgang jeg haha :)

lolburgermedost.

Nei han har jeg ikke sett. Jeg husker jeg og en kamerat tok bilde av en helt standard 240 en gang med den KEMBO doble utblåspotta bak. Skal høre om han har det bilde jeg for det ser ikke ut.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lolburgermedost.

Nei han har jeg ikke sett. Jeg husker jeg og en kamerat tok bilde av en helt standard 240 en gang med den KEMBO doble utblåspotta bak. Skal høre om han har det bilde jeg for det ser ikke ut.

sleng ut bilde .. må få se å spare opp til ny telefon .. fylla har skylda da knuser vi ting som eks mobilen min haha teit! så blir snart bilder på meg og..

her om dagen så jeg en stickers på en bil der det sto http://www.1-hk.no måtte le ganske bra da ja hehe >!

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider