Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC00062.JPG

Fet ikkebilellertrafikkrelatertfigur...

DSC00064.JPG

DSC00065.JPG

DSC00067.JPG

DSC00068.JPG

Det "morsomme" var jo at jeg kjørte forbi BMW'n og politiet og bestemte meg for å snu og se hva som foregikk. Kjørte opp en av sidegatene for å komme til en parkeringsplass rett ved og der sto en drosjekusk klar til å rygge inn i bilen min...

PICT4761.jpg

PICT4759.jpg

PICT4760.jpg

PICT4767.jpg

Viktig å ikke følge med i den retningen man kjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra en måneds "bilferie" rundt om i europa, fikk sett mye rart og mye rått:D

Ok, for det første, franskmenna kan ikke noe annet enn å grisekjøre bil, parkeringen er enda værre, dette bildet er bare en av mange, mange tilfeller (det ser kanskje ut som bilen har satt der til utstilling, men den kom faktisk og parkerte der mens vi var inne på butikken).

DSC01046.jpg

Også har de "Mamma-parkering", der bare mødre med barn kan få lov til å parkere...noe allà handicap-plassene.

DSC01088.jpg

Mens vi har Golf GTier her hjemme, har franskmenna Renault 4 Gti (utrolig strøken foresten)

DSC01045.jpg

Så også et par skjeldene biler, den siste er vell ekstremt skjelden!

DSC01071.jpg

DSC01067.jpg

Noe jeg aldri har sett før: Breddet Honda Hrv! (på Autobahn)

DSC01097.jpg

Franskmenna styler de små bilene sine med så mye styling de bare kan:D

DSC01079.jpg

Dette var bare litt utplukk av alt det rare som er neddi der:D

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider