Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Den stakkars Opelen der har jaggu meg fått kjørt seg de siste ukene.

Fy faen så jeg lo når jeg kom hjem igjen fra jobb å så bilen min slik. Aldri kjørt så pimpa bil før:P

Tror den bilen synger på siste vers nå. Den blir vel sikkert snart spiker kan jeg tenke meg.

Godt jeg skal hente meg Volvo S60 i morgen, det blir et godt bil bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingenting som er så irriterende som å komme tilbake til bilen etter å ha gjort noen ærend og finne en god bulk i siden på bilen. Jeg parkerer gjerne på skrå eller på langs omså for å unngå idiotene, forstår BMW-eieren godt jeg.

Hvis du parkerer sånn som BMW'en gjorde på bildet, så parkerer jeg sånn som Volvoen under :blunk:

tettparkering2.jpg

Hvis du ikke vil ha bulk i døra, så parkerer du lengst mulig vekk fra butikken, ikke rett foran ingangsdøra som et kvinnfolk...

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingenting som er så irriterende som å komme tilbake til bilen etter å ha gjort noen ærend og finne en god bulk i siden på bilen. Jeg parkerer gjerne på skrå eller på langs omså for å unngå idiotene, forstår BMW-eieren godt jeg.

Jeg bruker å parkere i siden på folk som parker slikt. Hvis bilen din er så forbanna verdifull at du ikke kan la den stå på en vanlig parkeringsplass, får du bare la den stå hjemme.

Sorry OT. Men irriterer meg grønn over idioter som tror de skal ha særbehandling fordi de er redde for lakken på bilen.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider