Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

Tjah..

Ikkeno feil her da..

Nr en så har han jo svingt hjula MOT fortauskanten, og i tilegg lagt murstein forran forhjulet!

Så dette er riktig gjort:)

Hvorfor vanker du i DARRES gate? ikkeno fornuftig å se der vel:) bortsett fra en EVO6 med skistativ på taket:) aaha:aug:

frekk eller?skal kjøre over deg..haha..spist kebab på den nye sjappa oppi gata?Kebabtoppen eller no?hehe leta etter parkering i gatene..går på skole ved siden av Jimu treningssenter:batman:

og den evoen er jo firma bil..sett ett par andre biler fra samma firma..gamle merce pickup/varebiler fra tidlig 90tall...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sykkelmorro1.jpg

sykkelmorro2.jpg

Rett før jeg skulle under denne brua kom det en dame i mot med sykkelen oppe på taket av bilen.. Jeg rakk akkurat å tenke "det der går ikke bra" før det smalt og sykkelen ble vrengt av bilen.. Tenkte ikke på å ta bilde før etterpå.. :)

Takstativet er som dere ser litt ute av synk, eneste skaden på sykkelen så vidt jeg kunne se var bøyd stang til setet..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi lure osloborgere..

18102007.jpg

Nede ved glassmagasinet/møllergaten i dag tidlig :P bussen ville fram, og det ville den hvite varebilen og. Og der stod de, til trikken dro.. Da prøvde de seg på det meste :P

Lurer litt på hva bussen tenkte da han kjørte over i venstre felt :S

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har inntrykk av at de ikke stiller VELDIG store krav til de som får jobb som bussjåfør i oslo sporveier... En gang jeg tok bussen kolliderte den faktisk med en bil som kom ut fra parkeringshuset på holmlia senter! Jeg satt bakerst i bussen og så bilen godt,han som kjørte så ingenting før han kjørte front i front med bilen...:titties:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider