Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

selv om jeg kjører volvo, så er jeg gentleman:) kan ikke la kjerringa stå å dytte i denne kulda:) tviler på at det hadde hjulpet mye heller, det er litt mer tak i meg. tror jeg må ut å lære ho å kjøre, ikke den beste settinga å lære å kjøre bil på. hu fikk bare beskjed om å gasse forsiktig når jeg sa i fra.

og et generelt råd, hvis brøytemannskap sier at du skal brøyte din egen parkeringsplass selv om han har lagt den full av snø, så ikke krangle noe mer på det. bare sørg for at han ikke legger snøen sin på din private parkeringsplass, IGJEN. han brøyta meg bra inne, stod å skuffa meg ut i en time. dette på kjerringa sin egen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

sannelig vært ute å lekt oss litt i dag og:) endte etter tre turer i grøfta oppå et autovern:)

Bilde011.jpg

Bilde012.jpg

men man kan jo ikke alltid være like heldig med hva man treffer:

DSC00519.jpg

DSC00177.jpg

DSC00179.jpg

da er det sannelig godt lovens lange arm er der til å dele ut en lapp og ta ut anmeldelse:) for så å trekke oss opp av grøfta:)

DSC00180.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Frankrike i påsken, den ferien startet slik.

DSC00462.jpg

– Veldig dramatisk - rb.no

"Jørgen Osnes (innfelt) og åtte andre romerikinger hadde nettopp bedt Fader Vår. Så sto plutselig bussen deres i full fyr."

Er ikke uten grunn det gikk som det gikk :hammer

Men alt i alt, godt det gikk bra med alle.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider