Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WTF? hehe .. hva er det jeg ikke har fått med meg fra byen i det siste?!

hvor så du den Taka bilen? hvem sin FZ er det ??? hehe og hvem er den dusten på mopeden på siste bildet? heheheh...

hehe! den taka bilen sto oppi Langåsen, helt inntil veggen på leiligheta. :hammer

FZ'en er lars sin, og aner ikke hvem tosken på moped er..!

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hem fra Knarvik, i fjor, havnet jeg bak denne over Flatøy:

NarkoNorgeAS.jpg

Fikk litt sjokk med en gang, før jeg fikk tenkt meg om og skjønte hva som egentlig stod der:D

LITT uheldig plassert, skulle vært LITT lengre ned den der...

Haha, syns det er like bra hver gang jeg ligger bak en trailer med de "skvettlappene".. :D

Lurte litt på hva det var forno første gang jeg så det, men så etterpå at det var noen "tødler" over A'en.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod å hang litt på den lokale bensinstasjonen her en kveld for et par år siden.. Plutselig hører jeg et JÆVLIG smell , og ser bort på pumpene....

5.jpg

Fyren hadde kjørt avgårde å glemte å ta pumpepistolen ut av tanken før han kjørte... Aner ikke hvordan man kan glemme noe slikt men fyren sprang iallefall inn døra å brølte ut til betjeningen:"Øy , prøvde å ta me no' bensin hjem jeg...!" Hehe ,tok det hele med stormende ro :)

4.jpg

Ikke noe problem å poesere for kamera , han smiler faktisk fra øyre til øyre på bildet, selv om jeg valgte å sladde bildet. Reperasjonen kom på nærmere 100.000, noe som ansvarsforsikringen på bilen dekket. Så vet dere hva det koster :)

6.jpg

Bilhenger ? Neh , la os heller bygge vår egen variant. Så skikkelig gjennomført ut :)

GOD HELG!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider