Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet

monsterfoot

Anbefalte innlegg

Det er fremdeles uforsvarlig og ulovlig. Han er på vei til å kjøre forbi en lastebil og han har ikke sikt til bilen som kommer i mot lengre bak der. Det ser ut som om han nærmer seg en bakketopp også.

Kjedelig hvis han skal gjøre en annen til drapsmann fordi han må kjøre i 170 i sikk sakk på trafikkerte veier.

Bur han inne!

Hmm.. Enig i det! Bak lås og slå på tørt vann og brød!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss. Da lærte jeg noe nytt!

lexusgs430.jpg

lexusgs4302.jpg

Lexus Gs430. Foreløpig eneste i landet. Gikk unna den :)

Eneste i landet my ass. Han som eier Harila i Tromsø (Toyota og snarlig? Lexus forhandler) har kjørt en sistegenerasjon GS430, i sølv, siden i vinter da han byttet ut sin LS430.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd. For å ikke være helt idiot så bidrar jeg med bilde av en søt bil som sto/står (har ikke sjekket de siste månedene) parkert i nabolaget.

46708105.boble.jpg

Denne står på skroten i Bergen.. Synd det, for er mange entusiaster som vil ha sånn, Meg inkludert..

2000 VW Passat TDi 4-motion

2001 Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne står på skroten i Bergen.. Synd det, for er mange entusiaster som vil ha sånn, Meg inkludert..

Hvis du har lyst på den og den står hos høggern kan du jo alltids spørre hvor mye han skal ha for den?

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Får du biler som er innlevert på høggern på skilter igjen da ?

Såfremt bilen ikke er kondemnert av et forsikringsselskap, men er levert inn pga noe annet skal det vel alltids gå greit tror jeg :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på dette vraket igjen, damn, nå er det på tide å oppgradere:

Gammel%20lastebil.jpg

Spotted på Domuskaia i Tromsø, Corvette C3 i ekstreeem oransje farge. Bildet yter ikke fargen rettferdighet, den er virkelig ekstremt oransj!

Corvette%20C3.jpg

Fyllte bensin den 27. Juli på Statoil Nansenplass i Tromsø...

Bensinpris%2027.07.06.jpg

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider