CalibR Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hmm.. Tenkte det kanskje var bra at det ble opprettet et eget forum som heter "Øvelseskjøring" der vi som er yngre kan spørre om litt hjelp osv som innebærer øvelseskjøring og ting som ligger rundt det når en er fersk sjafør :) Mvh CalibR Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 smart, I second the motion! :D Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 heeeeelt enig :D :D alltid kjekt og få kunne spørre hvis det er noe man lurer på :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ohhh jeeeeeeee!!! :rolleyes: 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Stemmer IMOT. For mange forum blir bare rot. Mer en nok forumkategorier her allerede. Og søker du på "øvelseskjøring" finner du nok svar, er ikke et SÅ stort emne, tross alt. :) Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Skulle være unødvendig med eget forum for dette. Er jo bare å lage en "Øvelseskjøring" tråd eller.no på Offtopic. Eget forum for øvelseskjørere vil det bare bli kødd med, og folk som sier "lol" osv Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Trenger ikke et eget forum for å skryte hvor dårlig dere kjører :hammer :wave 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Trenger ikke et eget forum for å skryte hvor dårlig dere kjører :hammer :wave aldri øvelses kjørt du sikkert? du ble vell føtt god sjåfør? vell alle blir ikke det. noen trenger å kjøre litt på veien før de tar førerkortet. jeg begynte å kjøre når jeg var 13. da kjøpte jeg meg min første bil. etter det har jeg kjørt mye på veien med L bak på bilen. (øvelsekjører med moped nå om dagen). back to topic. trenger ikke et slik forum tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hva i h***** trenger vi det for? Hvis det er noe man lurer på så er det bare å søke på nettet eller lese i teori boka.. Hvis det er noe annet så kan man vel legge det under OT.. (Øvelseskjører selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 aldri øvelses kjørt du sikkert?du ble vell føtt god sjåfør? vell alle blir ikke det. noen trenger å kjøre litt på veien før de tar førerkortet. jeg begynte å kjøre når jeg var 13. da kjøpte jeg meg min første bil. etter det har jeg kjørt mye på veien med L bak på bilen. (øvelsekjører med moped nå om dagen). back to topic. trenger ikke et slik forum tror jeg. Få lov til å kjøre moped før du uttaler deg om noe. 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Vi stopper her. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kanskje jeg fikk rett i mine antakelser? m'm Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg