Gå til innhold

lancia turbo?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Lancia Thema turbo i.e 1986 model..

selgers beskrivelse;

lancia thema turbo 2.0 turbo i.e (t3 turbo) selges/byttes i bakhjulstrekker.. pen bil. Kjøpte bilen for noen mnd siden. Den har gått i gjøvik området og har vært techtylbehandlet. kun 2 voksne eiere. eu ok til mars 2006. fungerer utmerket. det jeg har gjort er å montere

bleedventil (justerbart turbotrykk), dumpventil zytech, greenfilter, 3 tom eksos, turbotrykksmåler og bensintrykksmåler. Bilen lader 0.6 org, nå lader den 0.9-1 bar. Går godt! med pttsshhccjj lyd. Ønskes byttet i bakhjulstrekker eller solgt.. kenwood cd og org alufelger.. har lettet bilen for alt interiør/asfalt(ca 200kg!!) følger med så klart..er montert trimdeler til 5500kr. så skal alt det følge med blir det 6000kr for bilen + 5500kr hehe kan også selges med kun dumpventil for eksempel... kjøper bestemmer... nesten ny clutch på bilen også..

Utstyr

Alu. felger, El. just.speil, El. vinduer x 2, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Sentrallås, Servo, Soltak,

Han vil bytte den med alle delene i min E28 bmw..er det bra?blir nøkkel mot nøkkel..men jeg må eugodkjenne bmw først..og hvem vet hvor dyrt det vil bli..hihi...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme motor og slikt som evo1?iallefall det selger sa..hmm..må bytte en demper bak..eller begge siden det sikkert er lurest..er noe rust på den, men han har sveiset alt og bilen er rustfri under og i bærende konstruksjoner...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri eid en Lancia selv, men jeg har et par kompiser som har, og jeg synes alltid de står og skrur på den, veldig mye småfeil med de. Muligens de har vært uheldige med bilene, men italiensk er italiensk :)

Jeg ville aldri kjøpt italiensk (mor og far har kjørt italiensk (Fiat) gjennom hele oppveksten min, og mor kjører fortsatt, og har derfor litt erfaring med det) og makan til kvalitet skal man lete langt etter. Tørr såvidt å kjøre fiaten til mor på vinteren, alt for mye som går galt da.

Det er heftige biler, absolutt, nok av kraft for forhjula på den, og meget komfortabel hvis du setter inn litt interiør, men jeg ville nok aldri byttet ut en BMW for en Lancia. Men det er meg, mange mener nok noe annet.

Rune - Best i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancia Thema er bygd på samme plattform som Fiat Croma, SAAB 9000 og Alfa Romeo 164. Rust og elektrisk er det verste problemet på gamle biler, og det samme er og gjeldene for italienske.

Motoren er god som pokker og 200 hk er ikkje store saken. Med all dødvekt kasta ut og nye dempere bak vil du finne BMW'en kjedelig til aktiv svingkjøring.

Løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancia Thema er bygd på samme plattform som Fiat Croma, SAAB 9000 og Alfa Romeo 164. Rust og elektrisk er det verste problemet på gamle biler, og det samme er og gjeldene for italienske.

Motoren er god som pokker og 200 hk er ikkje store saken. Med all dødvekt kasta ut og nye dempere bak vil du finne BMW'en kjedelig til aktiv svingkjøring.

Løp og kjøp.

alt det elektriske fungerer godt, og er gått over for ikke så lenge siden..jeg har en saab 9000 også så er vel samme symptomer på de bilene..rust i underkant av dører og slikt...tror nok det blir kjøp av bilen..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider