opel freak Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Er det overhodet noen av hotrodgutta i hele verden som har puttet en slik motor i bilen sin? Vert heftig å sett en mustang 69 med en slik motor, sikle sikle :) K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Er vel den motoren som Dodge bruker i Pick-upene sine. Min far har en Dodge Ram med Cummins motoren. Det er utrolig å høre hvordan motoren jobber i tunge motbakker med campingvogn bakpå. Ligger og jobber på lavt turtall uten å vise tegn til at den drar tungt i det hele tatt. Å putte en slik i en Mustang hadde vært sinnsykt fett. Er jo en Rekkesekser 5,9l så den trenger litt plass. Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Bare å lage plass :D K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hva F**n ska du bruke avfalls produkt motor for??? Finns jo masse bensin motorer å bruke...... Diesel ska brukes for å varme opp hus etc...... Ikke i en BIL,aller inst en MUSTANG............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Vert heftig å sett en mustang 69 med en slik motor, sikle sikle :) eller kanskje ikke... 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Her tråkka jeg på tær gitt......... bare gøy å tenke annerledes! K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Glemte å si isted at diesel teknologien har kommet så langt at den kan konkurrere med bensin når som helst. Ingen som liker diesel skjønner jeg? :D K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge_polara Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 åjoooo!!! det er råe motorer! GODT fraspark! chippes lett til 400HK,1000Nm :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Du får jo trimma de til det hinsidige da, de har disse motorene i dragstere i USA. De tar vel ut ca 600-800 hk ut av de tror jeg at jeg leste et sted. Fant en link her Cumminsracing K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 eller kanskje ikke... Jo, jeg liker deisel. Men å sette cummins deisel i en mustang er noe av det teiteste jeg har hørt. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Var bare et eksempel da. Kan da ta en annen bil selfølgelig. Bare må montert den i en sportsbil fra america tenkte jeg da. Corvette 91mod kanskje? (må sikkert ha et gigantisk scoop for å få plass under det panseret men, men) K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Vel, du får sinnsykt mye arbeid,masse bråk, sikkert 200 kilo mer på forakslingen og den går ikke noe bedre enn den hadde gjort om du hadde brukt en brøkdel av pengene på trim av orginalmotoren.Høres morsomt ut... 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Tror ikke den er tyngre enn en støpjerns V8 du, den er lettere tenker jeg så foraksel vekt vil ikke være noe problem. Cumminsen har aluminiums topp og blokk så den kan umulig være tyngre. K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Må vel være bedre å hive en sånn motor i en gammel Caprice/Impala eller Malibu/Cutlass stasjonsvogn.. Sleeper :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hadde det vert like gøy da? I mine øyne, ikke i det hele tatt. Putt den i en sportsbil å kjør fletta av bensin bilene ;) K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg