Nikdev Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 På Onsdag henta jeg meg en Cherry Gtt :pimp Litt photos: Uberfett ratt, kjempestort med Turbo i rødt på mitten Deilige seter: Specs:E15ET 114 hk@5700rpm 154/Nm@3200rpm, 0-100= ca 8,0 sec Toppfart:187km. Bilen er tenkt som neste sommers cruisebil(+banebil), Er stor fan av old skool golf 1, derfor blir bilen lav med noen små og fete 80talls felger yummy Old skool jdm -Har kjøpt noen 6x14" et14: Cross fever rims, kommer snart (på vei fra Hawaii) -Har også fått tak i en passe stor Krb intercooler, og har satt på åpent luftfilter -har handla coilovers fra s13, til å ha foran så jeg for bilen laaav Videre planer: Syns det er helt genial look nå, 13" stålfelger på en Cherry som alle tror er en råtten 1,3l helt til vooooooot.... Oppdatering: 06\01-06 Har handla litt stasj: Oppdatering 14\01-06 Slik ser bilen ut med felgene på: Les mere om alt i tråden Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 dødsfett med cherry med turbo! visste ikke at den fantes, men hva vet vel jeg? skal definitivt følge med på dette prosjektet Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Blir bra dette!! Er kule disse småtassene, kan nok få mange til å gnu seg i øynene når du fyker forbi :driving Skal følge med her..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 dødsfett med cherry med turbo! visste ikke at den fantes, men hva vet vel jeg? skal definitivt følge med på dette prosjektet Mange som ikke vet det, hehe.. Har det gøy jeg :oohh Fått gjort litt mere idag: Fjerna stickers og emblemer: Etter: Fjerna også denne: Er det noe rart... angry borte er også stygge naf merker,alarmmerker+(citrusspray er genialt..) Grunnen til at jeg fjerna hattehyllen: Har tatt en grundig motorvask idag, topplokket ser ikke ut, men det skal det bli ordnings på Kjøpt inn olje og filter, bytter imorgen Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 heyhey! grattis me ny tralle nikko! :D uberfett prosjekt... skal følge med detta.... må komme bort til meg en dag... må se litt på den :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 heyhey! grattis me ny tralle nikko! :Duberfett prosjekt... skal følge med detta.... må komme bort til meg en dag... må se litt på den :D Bare å komme bort det, går jo rundt her å surrer hele dagen :pimp Noen som har noen deler til Cherry? Blir nok en tur rundt til div hoggere på mandag, trenger dørhengsler(kanskje dører også..), hattehylle og masse andre småting, bare kos Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Enda en Larviksbil jo:) Men du, hvor fant du den? Den hattehylla minna meg sterkt om en som har vært innom jobben i Sandefjord! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 nice ja! men vet du om setene passer i en sunny? blir jo tvangsfora min og etterhvert;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Enda en Larviksbil jo:)Men du, hvor fant du den? Den hattehylla minna meg sterkt om en som har vært innom jobben i Sandefjord! Kjøpt av ei dame i Sandefjord, hva ble gjort med den? nice ja! men vet du om setene passer i en sunny? blir jo tvangsfora min og etterhvert Skal måle i morra, men har sett litt raskt nå og det ser ut til at det er samme festene. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 skam fett prosjekt! :) har lyst på en Cherry gt selv.. :) lykke til videre! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har fått skifta olje nå, motoren er nå smooth.. Vaska litt:(Så helt jævlig ut før..) Topplokket trenger en liten polering, pluss at turbo\nissan skriften skal bli rød Sitter ei bitte lita snurre i bilen: Skulle sette i ny bliklyspære da fikk jeg meg en overraskelse: Var ingenting bak glasset, ikke noen ledninger eller pærehus, ledningen til blinklyset er ingen plass.. My cars: Ringte hoggern og spure om de hadde starter til Cherry Gtt liggende, Det hadde de; Så jeg skudde ut starteren fra Cherryen og dro avgårde. Da jeg kom dit så fikk hogger duden store øyne "Den der kommer ikke fra noen Cherry" :ex_machin Så det var bomtur, duden hadde aldri sett sånn starter før.. Grunnen til at jeg ville bytte var fordi noen ganger så tok tar den ikke, da må jeg enten vente litt eller flytte innslagspuntet, men drevene er treige inne i starteren så håper det bare er de som trengere litt smørning Funnet litt mer orginale fakta om bilen min, Fra åtti talls reklame: 114 hk og 157nm 0-100= 8 sec Sure-footed handlig, and Striking good looks Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 skam fett prosjekt! :) har lyst på en Cherry gt selv.. :) lykke til videre! :D Takk takk! Er en kjempe artig liten bil, Gti killer m'm Fikk gjordt litt mer idag: Tok vekk stygge lyktespylere og viskere Neste blir å tette hullene etter dem i grillen Lite bilde av rumpa på bilen: Bakfangeren trenger ett nytt strøk lakk og potta stikker aaalt for langt ut fra bilen, den skal bort å blir erstatta med ett 2,5" Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kule disse små hissige 80talls japsene. Ikke "hor" den altfor mye opp da ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kule disse små hissige 80talls japsene. Ikke "hor" den altfor mye opp da ;) Er du gal! Planene er å holde den nesten orginal utvendig, Hvis jeg finner coilovers så blir den laaav. (Skal ha den lav så blir muligens til at jeg må lage selv) Og pene (1980-talls)felger med kant, f.eks: Watanabe, bbs, minilite, får se hva jeg finner.. Tror faktisk ikke jeg gidder å sette inn noe musikk i bilen engang, har micraen til crusing, Gtt til å ha det gøy :driving Wonderbauam og loffpotte er uaktuelt Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 kult...bjynne å kikke etter cherry seter jeg da kansje.....;) fin bil, take car of it! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg