dinge Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 For bilen + motor\turboer, drivaksler, girkassetja ca 4000,- javel! er den i tipp topp holdt på si. går motor og slik som den skal mener jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har hatt litt problemer med bilen i det siste, så jeg fikkmålt kompen idag, veldig lite\ingen komp på de 2 første sylindrene, mens nummer 3 var grei, Salgstråd kommer.... Les da mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ja se der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ja se der! Men blokka som følger med er fin, er bare jeg som ikke har tid\ork\kunnskaper til å bytte og overhale Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Men blokka som følger med er fin, er bare jeg som ikke har tid\ork\kunnskaper til å bytte og overhale javel. hadde jeg hatt tid selv jegdoh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Legger ut div salgstråder.. Boost controllern: http://www.bilforumet.no/topic/105821-sboost-controller/?do=findComment&comment=1141704 Kon filteret: http://www.bilforumet.no/topic/105824-s-kon-filter/?do=findComment&comment=1141732 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Mye rust på den?? Hadde egentlig vert konge bil for meg da..?. Har litt lyst til å bytte bil til en med litt mer motor.. Men det du skrev: (så jeg fikk målt kompen idag, veldig lite\ingen komp på de 2 første sylindrene, mens nummer 3 var grei..) Det skjønte jeg ikke så mye av.. hva er galt da?? mye stress/dyrt å fikse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 kompresjonen i sylinderne... toppen, topp-pakninga eller stempelringer.. noe sånt som har gått heden sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg