jossa Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hva koster en sånnen da? å er forsikringa ille? :) å hvordan er tilgangen på de? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Æ har som mange andre sansen førr de her små hissige japsan, men d e steike umulig å finne et eksemplar her nord, som d e lite rust på, eller som ikke ihjælkjørt av tidligere eiera... anger2 Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hva koster en sånnen da? å er forsikringa ille? :) å hvordan er tilgangen på de? Forsikringen er litt mer enn micraen, men bare en tusenlapp ekstra i året, ca 3000 for ansvar.. De er litt vanskelige å finne, spesielt bra eksemplarer. Mye rust ute å går, noe min også er rammet av men ikke så veldig ille(håper jeg..) Æ har som mange andre sansen førr de her små hissige japsan, Er helt forelska i bilen, har også møtt litt eldre folk som kommer bort til meg å snakker pent om Gtt, det var den og Colt Turbo som var uvanlige og morsomme små japser, se her gamle prosjektet til Clone-baby:Colt Turbo eller som ikke ihjælkjørt av tidligere eiera... Har verdt heldige der jeg, dama som eide den sist var veldig forsiktig med bilen, og eieren før det, var en mekaniker som overhalte motoren.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jepp du har vært heldig... m'm Va å kikka på en GTT førr etpar år sia, men den va så opprusta, at det e et under at den i det hele tatt holdt sammen... Har også kikka på etpar Cordia turbo, men det e samme problemet med disse.. Rust eller ihjælkjørt!!! Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hissige vifter! :respect Grattis med bil, nå trenger du bare rimz, gewinde og flere turbomerker! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hissige vifter! :respect Grattis med bil, nå trenger du bare rimz, gewinde og flere turbomerker! Prøv å finne gewinde a helpme Blir muligens til at det blir noe sleggmekk hehe.. Neida, veit http://www.gundersenmotorsport.no selger coilover fjerben, får ta en tur opp i dalene å få festa svesa litt Fant forresten ut av susinga istad, var bare en dårlig patent ved slangene til turbotrykksmåleren fra forrige eier, nå er alt godt som gull Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer med flott bil... Lurer på om gamle basskassa mi hadde lagd fin lyd i denne jeg.. :D Fått fiksa forsterkeren forresten? Sjekk om starteren er fra gamle Datsun Cherry eller Nissan Sunny... Mener de skal være universale.... PS' tror ATS felga hadde sett bra ut på den.. hehe Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer med flott bil...Lurer på om gamle basskassa mi hadde lagd fin lyd i denne jeg.. :D Fått fiksa forsterkeren forresten? Sjekk om starteren er fra gamle Datsun Cherry eller Nissan Sunny... Mener de skal være universale.... PS' tror ATS felga hadde sett bra ut på den.. hehe Forsterkeren er til repp, men skal Ikke inn noen basskasse inn i denne hehe.. Er desverre 4x114,3 på denne, leter etter pene felger, men har ikke hastverk skal ikke bli kjørt med i vinter uansett. Det med starteren så trodde han det samme, men det stemmer ikke, anneledes starter på Sunny, og ingen hoggere i nærheten som har noen cherry starter.. Men kjøper nye børster imorra, så da får vi se om det blir ordnings, ps ny starter kosta 3000kr wtf? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 3000KR! wtf? ja det var jo billig... NOT! :D men den boltsirkelen, er det den samme som på eldre Mazda og Mitsubishi? han som kjørte når jeg henta felgene du hadde har 4 felger liggende som har sitti på Mitsubishi Space Wagon... Ser ikke så ille ut... mener han skulle ha mellom 500 og 1000kr for de uten dekk... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 men den boltsirkelen, er det den samme som på eldre Mazda og Mitsubishi? Jepp, stemmer det. Iallefall på eldre mazda 626`er. Nissan Primera, Sunny, 200sx osv har også 4x114,3. Nikdev: Hvem betaler du 3000 ansvar hos? Gjensidige? Hvor mye veier bilen? Skal ivei å se på en Cherry Gtt imorgen eller på søndag. Hvor mye betalte du for din? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 sunny har 4x100.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Kan gi deg et tips: Felger fra mitsubishi galant 83 - 98 har 4x114,3, og Volvo S40/V40 før 2002 eller noe har også 4x114,3.... Volvo leverte noen stilige BBS felger og en type til med mange eiker som jeg ikke husker hva heter, tror de hadde gjort seg på cherry'n din =P Lykke til videre! PS! Dere må ikke eksludere Fiat Uno Turbo I.E fra den lista deres, selv om det ikke er noe japse ! =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Uno Turbo må ikke glemmes nei! Maken til de tre bilene der får vi aldri igjen.. Ikke no å gjøre med det. Da denne bilen av inne hos oss var det et reint dekkskift bare. Du fikk kanskje med noen vinterdekk i DekkPartner-poser? De har jeg pakka isåfall. Husker det var vrient å få de under den, unnskyld, stygge(!) hattehylla;) Om jeg ikke tar feil, så mins jeg det var 323-felger på det ene settet..? Bilen funker helt bra eller? Mins jeg prøvde å rusen litt pent for litt turbolyd, men.. trykk-måleren fungerte heller ikke, eller? Litt morsomt at jeg har vært borti og kjørt den bilen da:) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Nikdev: Hvem betaler du 3000 ansvar hos? Gjensidige? Hvor mye veier bilen? Skal ivei å se på en Cherry Gtt imorgen eller på søndag. Hvor mye betalte du for din? Forsikringen står på fattern, og med 75% bonus.. Bilen veier ca840 kg. Hvis du skal se på bilen se på rammen bak, er der det ruster værst og da detter bilen plutselig sammen idag. Har en kompis som hadde en helt strøken Gtt bortsett fra rust i den bærende konstruksjonen bak, det ble jordebil gitt violin Betalte under ti lapper.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Uno Turbo må ikke glemmes nei! Maken til de tre bilene der får vi aldri igjen.. Helt rett, 80tallet var en stor tid :pray Ikke no å gjøre med det. Da denne bilen av inne hos oss var det et reint dekkskift bare. Du fikk kanskje med noen vinterdekk i DekkPartner-poser? De har jeg pakka isåfall. Husker det var vrient å få de under den, unnskyld, stygge(!) hattehylla;) Om jeg ikke tar feil, så mins jeg det var 323-felger på det ene settet..? Ja det stemmer det, men ser ikke forskjell på stålfelg Bilen funker helt bra eller? Mins jeg prøvde å rusen litt pent for litt turbolyd, men.. trykk-måleren fungerte heller ikke, eller? Litt morsomt at jeg har vært borti og kjørt den bilen da:) Er litt jalla de kablene til turbotrykksmåleren, men er fiksa nå. Er ikke mye turbo lyd på tomgang, men du hører det når du gir på kiddie Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg