olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 har så lyst på sånn selv!!!! er så rååå biler! skal kjøre en kompis sin i kveld.. gleder seg :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Etter en liten tur på skogen har fått tetta hull i eksos å sett etter rust puke Fått meg felger som skal pusses ned og lakkes, noen som har tips til farger? Orginale Saab Turbo(også morsom bil fra 80tallet) felger Litt Wantanabe, lookalike.. Tror jeg skal lakke felgene svart eller gull i sentrum og ha polert kant :titties: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 :hammer http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891270 Tror jeg har gjort ett kupp hvis dette er listepris for shabby Gtt Håper 1500 er riktig pris, hadde verdt perfekt delebil Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 :hammer http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891270 Tror jeg har gjort ett kupp hvis dette er listepris for shabby Gtt Håper 1500 er riktig pris, hadde verdt perfekt delebil Prisen er endret til 15.000,- doh Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Prisen er endret til 15.000,- doh ja, hvis man kan få det for en cherry som er stygg som julig, ja da har jeg gjordt ett godt kjøp... Prosjektet står litt stille akkurat nå, jobbet med micraen, rust flikkingen har tatt litt av så nå blir det clean bakluke... Tilbake til Cherryen som har en veldig matt bakskjerm, testa ut noe plastikk refresher: Og jeg trenger en ny slik diode, sitter i turbotrykksmåleren, hvor får jeg tak i slikt?: Har satt opp handleliste, hvis noen har noe av det som står på listen er det bare å sende pm! -ny turbo(orginal, fint å ha reserve) -Intercooler (liten, f.eks: org.200sx) -bost controller -Kon filter (Gjerne brukt) -Senkefjærer -starter(Har fått smørt opp den jeg har så det går bra en stund til) Noen som har litt snaks til meg? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 det der er ingen diode men en liten pære med glass sokkel, ny får du hos din nærmeste biltema butikk eller lignende Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvorfor kjøpe original turbo når du først er igang? Kan da kjøpe en litt større en. Intercooleren på 200sx er jo på størrelse med en fyrstikkeske! Kjøp heller en litt større og lek deg litt med vinkelsliperen! Brukt konfilter? Why? De kaster de jo etter deg i det siste! På den derre kimmit-sport siden så koster de jo ned i 200kr. Er greit å kjøpe seg en god Boost controller når du først er igang! Ikke noe 200 kroners lommerusk... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har du sjekka ut dioder.no? hva heter den plastfresheneren? såg ut som den funka bra? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hvorfor kjøpe original turbo når du først er igang? Kan da kjøpe en litt større en. Intercooleren på 200sx er jo på størrelse med en fyrstikkeske! Kjøp heller en litt større og lek deg litt med vinkelsliperen! Brukt konfilter? Why? De kaster de jo etter deg i det siste! På den derre kimmit-sport siden så koster de jo ned i 200kr. Er greit å kjøpe seg en god Boost controller når du først er igang! Ikke noe 200 kroners lommerusk... Jeg vil gjerne ha rundt 150-160 hk, i første omgang, derfor bytter jeg ikke turbo, den orginale klarer 1 bar Det med intercooler, så burde vel 200sx intercooleren holde? Selv om den er liten.. boost controller er greit, har sett litt rundt og veit hva jeg vil ha. Eller jeg kan gjøre sånn: (Tatt fra denne trådenher ) Og konfilter, ja det er bestilt Spiffy: platikk fikser fra Meguliars funker veldig bra Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Greit nok at du vil bruke den originale i første omgang men hva er vitsen med å kjøpe en lik en når du først kjøper en? Twinturbo? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 å den fader ikke? sånn som turtlewax sin jalla vinylfornyer knock Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Greit nok at du vil bruke den originale i første omgang men hva er vitsen med å kjøpe en lik en når du først kjøper en? Twinturbo? Fordi den jeg har er litt sliten...Og skal jeg trimme så burde ting være i bra stand Spiffy: Aner ikke, ikke ennå i allefall. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Fordi den jeg har er litt sliten...Og skal jeg trimme så burde ting være i bra stand Spiffy: Aner ikke, ikke ennå i allefall. neida! bare kjør på til turbo'n raser! så kjøpe ny :D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 neida! bare kjør på til turbo'n raser! så kjøpe ny :D Hehe, vi får se hva jeg gjør nå, har fått meg e28 525i, blir litt mye med tre biler... Lite bilde av bumper fiks: Ferdig(Også behandla micraen..) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Lakk felgene hvite! Hvite felger er (nesten) alltid kult.. :) Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg