Gå til innhold

Nikdev: Cherry Gtt - sleeper

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en liten tur på skogen har fått tetta hull i eksos å sett etter rust puke

 

Fått meg felger som skal pusses ned og lakkes, noen som har tips til farger?

IMG_1599.jpg

 

IMG_1598.jpg

Orginale Saab Turbo(også morsom bil fra 80tallet) felger

 

Litt Wantanabe, lookalike.. Tror jeg skal lakke felgene svart eller gull i sentrum og ha polert kant :titties:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er endret til 15.000,- doh

ja, hvis man kan få det for en cherry som er stygg som julig, ja da har jeg gjordt ett godt kjøp...

 

Prosjektet står litt stille akkurat nå, jobbet med micraen, rust flikkingen har tatt litt av så nå blir det clean bakluke...

Tilbake til Cherryen som har en veldig matt bakskjerm, testa ut noe plastikk refresher:

IMG_1628.jpg

 

Og jeg trenger en ny slik diode, sitter i turbotrykksmåleren, hvor får jeg tak i slikt?:

IMG_1632.jpg

 

Har satt opp handleliste, hvis noen har noe av det som står på listen er det bare å sende pm!

-ny turbo(orginal, fint å ha reserve)

-Intercooler (liten, f.eks: org.200sx)

-bost controller

-Kon filter (Gjerne brukt)

-Senkefjærer

-starter(Har fått smørt opp den jeg har så det går bra en stund til)

Noen som har litt snaks til meg?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe original turbo når du først er igang? Kan da kjøpe en litt større en.

 

Intercooleren på 200sx er jo på størrelse med en fyrstikkeske! Kjøp heller en litt større og lek deg litt med vinkelsliperen!

 

Brukt konfilter? Why? De kaster de jo etter deg i det siste! På den derre kimmit-sport siden så koster de jo ned i 200kr.

 

Er greit å kjøpe seg en god Boost controller når du først er igang! Ikke noe 200 kroners lommerusk...

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe original turbo når du først er igang? Kan da kjøpe en litt større en.

 

Intercooleren på 200sx er jo på størrelse med en fyrstikkeske! Kjøp heller en litt større og lek deg litt med vinkelsliperen!

 

Brukt konfilter? Why? De kaster de jo etter deg i det siste! På den derre kimmit-sport siden så koster de jo ned i 200kr.

 

Er greit å kjøpe seg en god Boost controller når du først er igang! Ikke noe 200 kroners lommerusk...

 

Jeg vil gjerne ha rundt 150-160 hk, i første omgang, derfor bytter jeg ikke turbo, den orginale klarer 1 bar

Det med intercooler, så burde vel 200sx intercooleren holde? Selv om den er liten..

boost controller er greit, har sett litt rundt og veit hva jeg vil ha. Eller jeg kan gjøre sånn:

attachment.php?attachmentid=12573&stc=1

(Tatt fra denne trådenher )

 

Og konfilter, ja det er bestilt

 

 

Spiffy: platikk fikser fra Meguliars funker veldig bra

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår