Nikdev Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Lakk felgene hvite! Hvite felger er (nesten) alltid kult.. :) Kanskje... Will see Men har verdt en tur på dokka og prøvd banen dems :wave Det ente slik: Dårlige dekk i kombinasjon med regn og stadig mer satsing så måtte det gå litt galt, men det var fryktelig gøy men jeg fikk lyst på rwd, har lyst på s12 eller ae86(dere får skylde på ha|||on han lar meg sitte på alt for mye. liten film: slædding på dokka ) Ellers så skjer det lite. Fått meg "ny" starter(Ikke lett, er bare samme starter på turbo og automat...) Og bumper shinen funker ikke lenger bra.. Har også fått meg delebil, skal begyne å plukke deler fra den snart Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 har boostcontroller(så og si ubrukt turboxs) og orginal cherry turbo som er i god stand til salgs, hvis du er interessert. send pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Fått gjort litt mere, fremdeles bare litt hobbymods, da jeg må finne ut om det jeg egentlig vil ha er silvia.. Men det ble stygt med hull i grillen etter å ha fjerna lyktevaskere, så tok grillen fra delebilen og kappa av litt plastikk fra denne, og dro fram glassfiberspakelen: fjena også spor etter en annen dårlig fiks på grillen: Pussa ned igen: Dette gjorde jeg ett par ganger før jeg lakka, sånn ble det til slutt: Legg merke til at jeg også har fjerna nissan emblem i grillen Less is more :D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 tøff liten sak den bilen dær..har en kompis som hadde en sånn!, kjempe morsom bil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 tøff liten sak den bilen dær..har en kompis som hadde en sånn!, kjempe morsom bil!!!! Er bare så synd det er feilhjulstrekk Derfor driver jeg å fikser litt stort og smått, og gjør den klar til salg helpme Jeg har bytta dørhensler og montert innerskjerm(det var ikknoe der fra før av wtf? ): Litt sand pga manglende innerskjerm: "Nye" dørhengsler: Var ovveraskende lite rust på forskjemen og bak plastikken m'm Ennå ett sett felger som passe cherryen som jeg har(til salgs..) men sikler litt på andre tre eika(også slik bil jeg har lyst til å kjøpe..) : Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ååå fy fae... nå har jeg funni meg felger: ebay bilde: håper bare jeg vinner budrunden... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Synes ikke de fesgene der var noe fine jg... Er det en Silvia S12 på bildet der? Er noen til salgs på autodb!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ååå fy fae... nå har jeg funni meg felger:ebay bilde: håper bare jeg vinner budrunden... :peace: JDM CLASSIX :peace: Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Feite felger !! Skall du kjøpe den som er på bilde over ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 old school, nice!! lykke til med budrunden! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 fett fett, nikko! håper det går bra med budrunden!!! hadde vært fett det :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 motor med girkasse +++++deler!! SJEKK FOR DELER!! BARE GI SKAM BUD.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Åååååå... Jeg eeeelsker cherry gtt.... Digger bilen din... En bekjent av meg hadde en som var trimma til ca 200 hester, den gikk no styggfælt!!!! Du fikk whiplash omtrent når'n tro på... Han påstod at'n flisa cosworter me'n... 800 kg bil og 200 hester ække så gæli det nei... Kommer til å følge detta prosjektet med spenning.. STÅ PÅ!!! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Cherry Gtt litt over 800kg med 200hk ? hehe Cosworth litt over 1000kg på 220hk orginalt ? Cosy`n må dra på mer en 200kg og har 20hk mer og vist den er sliten gammal ustelt en så er det ikke så rart att den drar reæva av cosworth`n Ontopic: Så du letter bilen med å plukke av alle emblema ? Ja da er vi 2, eg har ikke ett merke igjenn på bilen. hihi ingen veit att det er en Turbo :D Hva mer skall du gjøre nå da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Cherry Gtt litt over 800kg med 200hk ? heheCosworth litt over 1000kg på 220hk orginalt ? Cosy`n må dra på mer en 200kg og har 20hk mer og vist den er sliten gammal ustelt en så er det ikke så rart att den drar reæva av cosworth`n Ontopic: Så du letter bilen med å plukke av alle emblema ? Ja da er vi 2, eg har ikke ett merke igjenn på bilen. hihi ingen veit att det er en Turbo :D Hva mer skall du gjøre nå da ? Du må sette på uno 45 merke damndamn Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg