Gå til innhold

Nikdev: Cherry Gtt - sleeper

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som har fått seg felger :w00t

5$ fra maksprisen min :D

så det :D Skikkelig jdm felger, hvordan skal du frakte di?? gratulerer

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

3.tredje gangen du spør :hammer

 

Få bilen lav(undersøke om s13 coilovers passer fremme, må finne på noe annet bak)

fjerne rust og ny Lakk(satser på hellakkering innen sommer, samme farge)

Felger: skal ha noen Jdm Classic dvs: wantanabe, ssr,fever++ (Skal være bra med kant..)

Få på ic\rør (kanskje overhale\ny turbo) og 2,5" eksos, så skru opp turbotrykket

 

hehe :D

Er litt forhastig og dement på samme tid :P

Flott att du fikk felgene da ! kommertil å kle blien din !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det :D Skikkelig jdm felger, hvordan skal du frakte di?? gratulerer

Mvh

Marius

 

Ups ekspress tror jeg, 250$ fra hawaii

 

Genialt prosjekt...

lyst til å kjøpe panser?

har en rosa med flammer....

 

Takk, men nei jeg trenger ikke et panser til :puke

Har 2 nå(Det ene blir nok matt svart..)

Har litt ekstra deler:

IMG_1781.jpg

+2sett felger, panser, dører,starter+

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiili å se at det ikke er bare jeg som har sansen for denne cherry gt-t bilen.

har en slik bil jeg oxo.. meget morsom å kjøre..Har gjort en del med denne bilen.

Ble kjent med en kar som jobber på nissan på skøyen. en fra Finland. har hadde veldig god greie på denne bilen, fikk koblinskjema for hele bilen av han, han tegnet og fortalte hva jeg burde gjøre for at den skulle gå bedre..

Byttet ut dysene som er 330ccm i cherryen og fikk fatt i skyline dyser på 550ccm Tror det vil hjelpe en del. og fikk med meg bensintrykk regulator. Fikk turbo fra en sabb 9000. det er vel en T25 tenker jeg.. fikk oxo med ic. kobbertopp pakning ble senere skaffet. byttet til herda bolter. så nå mangler jeg bare å få justert bensin trykket og få tilpasset et ny luft vei.. Det er så mye elektronikk i denne bilen at jeg blir sprø.lurer bare på hvordan det er med luftmengde måleren og luft masse måleren. det røret som ligger over innugsmanifoilen og det som sitter etter luftfilteret.. kan dette flyttes slik at det kommer etter turboen?

 

PerH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiili å se at det ikke er bare jeg som har sansen for denne cherry gt-t bilen.

har en slik bil jeg oxo.. meget morsom å kjøre..Har gjort en del med denne bilen.

Ble kjent med en kar som jobber på nissan på skøyen. en fra Finland. har hadde veldig god greie på denne bilen, fikk koblinskjema for hele bilen av han, han tegnet og fortalte hva jeg burde gjøre for at den skulle gå bedre..

Byttet ut dysene som er 330ccm i cherryen og fikk fatt i skyline dyser på 550ccm Tror det vil hjelpe en del. og fikk med meg bensintrykk regulator. Fikk turbo fra en sabb 9000. det er vel en T25 tenker jeg.. fikk oxo med ic. kobbertopp pakning ble senere skaffet. byttet til herda bolter. så nå mangler jeg bare å få justert bensin trykket og få tilpasset et ny luft vei.. Det er så mye elektronikk i denne bilen at jeg blir sprø.lurer bare på hvordan det er med luftmengde måleren og luft masse måleren. det røret som ligger over innugsmanifoilen og det som sitter etter luftfilteret.. kan dette flyttes slik at det kommer etter turboen?

 

PerH

 

Harr hørt at det skal være mulig å flytte luftfilteret\røret men husker ikke fra hvem... Sliter med elektronikken jeg å, en eller annen feil jord ellerno, instrumenetene kommer å går og blinklysa funker ikke :deng

 

Men se her:200hk i cherryen

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harr hørt at det skal være mulig å flytte luftfilteret\røret men husker ikke fra hvem... Sliter med elektronikken jeg å, en eller annen feil jord ellerno, instrumenetene kommer å går og blinklysa funker ikke :deng

 

Men se her:200hk i cherryen

 

Eg demonterte bryteren og satt den sammen igjenn men fremdeles virkasje

blink lysa mine men etter 5 min så virka dem helt fint !

Ikke nokk med det men tak lyset mitt virka i dag og yummy

 

Lenge til du får felgene, eller har du fått dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes kanskje noen svar her: http://www.n12turbo.com/

 

 

Vet du om noen dedikerete forume til n12? Finner ikkeno forum inne på den siden.

 

 

gtt er så grom bil

 

fikk teste en kompis sin i høst, drev å putra litt att og fram så plutselig kom det en sierra av no skal opp på sida.. hehe han ble litt igjen han

 

De går bedre enn man skulle tro, men mangler litt i svingene. Artig lell

 

Eg demonterte bryteren og satt den sammen igjenn men fremdeles virkasje

blink lysa mine men etter 5 min så virka dem helt fint !

Ikke nokk med det men tak lyset mitt virka i dag og yummy

 

Lenge til du får felgene, eller har du fått dem ?

 

Håper de kommer en gang til neste uke, ikke bestemt meg helt for farge i midten, trolig gull(felgene skal glassblåses og lakkes\poleres) men mutterne skal bli gull etter ønske av ha|||on

 

Har ikkeno til overs for elektronikken i disse bilene...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat ? hihi, neida !

 

105 hk , javell sier du... men på 870kg :deng

 

 

Håper de kommer en gang til neste uke, ikke bestemt meg helt for farge i midten, trolig gull(felgene skal glassblåses og lakkes\poleres) men mutterne skal bli gull etter ønske av ha|||on

 

Har ikkeno til overs for elektronikken i disse bilene...

 

hehe...

Felgene blir bra uansett hva du gjør med dem..

Tenker du på å hente ut noen flere nitro ponyer ?

Har mekka litt på uno`n min i dag så du får ta turen innom for en prat !

linken ligger nå i signaturen å slenger..

 

lykke til videre, (gleder meg til å se felgene) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår