StianG Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 har noen av dere prøvd alaska dekkene i bilcross Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 ikke det nei.....er det noen her som kjører sierra i bilcross og har noe peiling på hvilke dekk som gjelder Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 kansje spørsmåls tegn hjelper ???????????????????????????????????????? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 altså jeg har ikke peiling på det med dekk, men at sierra ikke går så bra i bilcross DET veit jeg! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Siden dekk er frobruksvare så kan det vel ikke være verre enn å prøve dem. ______________ Ingen ting er som det en lærer sjølv... cheers Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Gullabo og Indy Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZane2k Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jeg kan anbefale Gallaxy rallydekker. Jeg kjører med det på min ascona, og en kamerat har de på en sierra. Er veldig bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Rally Koffen: da vet du kansje også at 90% av sierraene som går i bilcross er orginale i motsetning til de fleste andre bilcrossere TMB: den metoden er for dyr for min lommebok TypeC: har hør endel bra om de dekkan, tror jeg kjøper gullabo da folk jeg har snakket med sierra de passer bra på biler som sierra InZane2k: de har jeg ikke hørt om, sitter de bra på asfalten også(starten) hvor selges de hen? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZane2k Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 De sitter helt knall i starten. Jeg har kjøpt de på Ra Motersenter like ved Tønsberg. Kan anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 noen som har prøvd black rocket? :cab Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg