Gå til innhold

Top Gear om en halvtime på NRK2

Ranger emnet

RedFox

Anbefalte innlegg

syntes fortsatt ikke det kunne måle seg med autofil! jeg har ingen problemer med språket eller noe, nei ;) men syntes rett og slett autofil er bedre! :) noen som er enig/uenig?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig, mener top gear går utenpå autofil.

(mener ikke det er dårlig heller, er jo byggt på mye det samme som top gear)

Men Tiff er jo rå til å kjøre bil da, Rustad blir som en elev å rekne der, Fikk ikke sett det idag (jobb:( :( )

Er det nye program sånn att Tiff ikke er med eller. Han har vel 5th gear nå.

Men Clarkson er vel der fremdeles og han også er ganske grei som pilot.:)

Går det i reprise og eventuelt når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Jeg er uenig, mener top gear går utenpå autofil.

(mener ikke det er dårlig heller, er jo byggt på mye det samme som top gear)

Men Tiff er jo rå til å kjøre bil da, Rustad blir som en elev å rekne der, Fikk ikke sett det idag (jobb:( :( )

Er det nye program sånn att Tiff ikke er med eller. Han har vel 5th gear nå.

Men Clarkson er vel der fremdeles og han også er ganske grei som pilot.:)

Går det i reprise og eventuelt når?

Programmene som blir sendt på NRK nå er nye ja, slik at Tiff ikke er med lenger. Synes TopGear har tapt seg MYE den siste sesongen, 5th Gear er f.kes. mye mer underholdene synes nå jeg ihvertfall, på grensa til at Autofil også er nesten like bra som TopGear faktisk.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Å si at Tommy Rustad er som elev å regne i forhold til han fyren blir vel å ta litt hardt i...

Når det er snakk om underholdene kjøring så synes jeg faktisk ikke det er å ta så hardt i, ingen er i nærheten av Tiff der... Men gjelder det å kjøre raskest rundt en bane er de nok relativt jevne:)

Det er ikke uten grunn at selv F1 sjåfører rister oppgitt på hodet over hvordan Tiff får bilene til å bevege seg og sier at selv de aldri hadde fått det til... Og skulle det være tvil om at Tiff også duger som racingsjåfør, når han testet Ferrari Enzo var han den klart raskeste journalist som hadde testet den og han var kun 1 eller 2 sek senere rundt banen enn Ferrari sin egen testsjåfør:D Jada, jeg innrømmer det, er stor fan av Tiff.....

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Når det er snakk om underholdene kjøring så synes jeg faktisk ikke det er å ta så hardt i, ingen er i nærheten av Tiff der... Men gjelder det å kjøre raskest rundt en bane er de nok relativt jevne:)

Det er ikke uten grunn at selv F1 sjåfører rister oppgitt på hodet over hvordan Tiff får bilene til å bevege seg og sier at selv de aldri hadde fått det til... Og skulle det være tvil om at Tiff også duger som racingsjåfør, når han testet Ferrari Enzo var han den klart raskeste journalist som hadde testet den og han var kun 1 eller 2 sek senere rundt banen enn Ferrari sin egen testsjåfør:D Jada, jeg innrømmer det, er stor fan av Tiff.....

Tiff var 4 sekunder seinere enn testsjåføren til ferrari som omtrent bor i bilen,mens Tiff hadde hatt den i 5 min.

Tiff har kjørt proff med Lister storm bil med bra resultat, så jeg rekner fremdeles Rustad som elev i forhold, og ja jeg vet at Rustad er flink til å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider