Haakon-Corrado Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Så en blå Corrado ved innkjøringen til parkerinshuset under Galleri Oslo ved spektrum i dag klokken 17.30. Var svært opptatt med å lete etter "den jagede" på Radio1, så jeg rakk ikke se på den så nøye. Fikk med meg at den hadde emblemfri grill i bilens farge, gammelt panser, metallplate rundt dobble potter og FIIIN lyd. Øverste del av av baklyktene var sota. Tror den var CE-regga. Kjørte bare så vidt inn i parkeringshuset før den snudde og kjørte vekk. Noen som kjenner til denne? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Mulig det var Usman sin hvis det var mørk blå met. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 :boxing pic???? :boxing Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Var veldig lik denne. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jøss! Måtte bare få si at den Corradoen er min.... hehe! Blei litt overrasket av å se den her! yodude Corradoen på linken altså..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg