Gå til innhold

Stjålet Golf II GTI Hvit Perlemor DE31526(Kløfta)

Ranger emnet

hercem

Anbefalte innlegg

Ble stjålet fra Romerikessenteret på Kløfta(ullensaker) ca kl 1930 i dag den 23/09-05.

Den bråker ganske mye pga lekkasje på manifolden.

431009_12_full.jpg

431009_13_full.jpg

Det er i dag montert svarte baklykter, høyt bremselys, hjulkapsel venstre side foran mangler, 100watt hvite/blå show pærer på nærlysa og bilen er ikke like blank)

Endret av hercem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kjørte rett inn til Oslo på fredagen og har også passeret bomringen ved Alnabru på lørdagen og i dag kl 08:43.

Den er lett gjenkjennelig pga lakken som er hvit perlemor(Dvs at den skinner i rosa og grønt), svarte/sota baklykter(bl.a. veldig lett å se at det ikke er noe gult glass til blinklyset), hjulkapsel venstre side foran mangler og skiltet bak er festet med "osl" teip. Har også ettermontert høyt bremselys og det er et klistremerke bak over baskjermen på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bump

Ingen som har sett bilen? Som sagt skiller den seg ut fra andre Golf'er og jeg blir veldig glad for tips. Veldig sikker på at den brukes av et dophue som reiser inn til Oslo for å shoppe. Er også veldig takknemelig om noen vet om steder hvor disse folka holder til. Altså bosteds adresser på Romerike(Kløfta, Gjerderum, Sørumsand, Fetsund, Jessheim, Dal osv). Slike folk gir totalt faen, så det forundrer meg ikke om den blir parkert utenfor deres egen eller venners bolig.

Jeg selv m/fler(mange) holder mye utkikk. Jeg er vant til å jobbe og slite så det går greit for meg å bruke litt tid på dette. I tillegg vil jeg kanskje endelig få dama til å bruke rattlås. Den lå nemlig i passasjersetet da bilen ble stjålet og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at henne skal bruke den. Har sagt at Golf'en er en av de første bilene som eventuelt vil bli stjålet fra senteret.

Uansett veldig uflaks, men alt kan jo skje. Uken som var ble Bora'en min rygget på av en senil gamling på 65 år som stakk fra stedet(bilen sto der). Dette førte til at jeg nå har knust bakfanger. Fikk etter en god stund tak i vedkommende slik at skademelding ble skrevet osv. Bilen sto registrert på ei annen og da jeg ringte kom jeg til en gamel mann. Jeg spurte etter henne som bilen var registrert på og fikk da beskjed om at hun var på jobb. Jeg fortalte at dette var lite sannsynelig siden bilen sto parkert like ved der hun bodde. Jeg fortalte at bilen var feilparkert slik at de som bodde der var så forbannet at de hadde ringt trafikksjefen i Oslo for bortauing(det var også tilfelle). Han jamret om at bilen ikke måtte bli taua bort osv osv. Han ringte meg også opp og fortalte at han ikke hadde fått tak i henne jeg spurte etter. Dog etter en stund kom det en gamling ruslende og satte seg rett inn i bilen for å kjøre avgårde. Da sto den inneklemt fordi de som bodde der hadde parkert sin egen bil foran med 10 cm klaring og min hadde vel 20 cm bak. Han kjørte Chrysler Voyager, så det hadde vært umulig å fått bilen ut. Jeg rakk gudskjelov å komme meg bort til han før en ny ulykke var et faktum. Da jeg hørte stemmen sa jeg at det var jeg som hadde snakket med han og spurte om det var han som hadde parkert bilen der. Han svarte ja til dette og jeg sa da at vi fikk skrive en skademelding fordi han også hadde rygget på bilen min som sto bak. Han måtte sette på seg brillene og føle med hendene for å forstå at han hadde rygget på meg. Drøyt hele greia, men gudskjelov fikk jeg tak i vedkommende. Dette skjedde på tirsdagen, på fredagen ble Golf'en stjålet og på lørdagen gikk vaskemaskinen til helvete. Jeg stresset med å få vasket ei bukse og plutselig tok vaskemaskinen plutselig strømmen i hele huset. I tillegg streika den slik at jeg ikke fikk opp døra på den før jeg hadde demontert omtrent hele maskinen.

Håper all uflaksen bare varte ut forrige uke :)

Så vennligst gi meg mange tips slik at jeg også får føle hvordan det er å ha litt flaks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden innover mot Oslo, men farter mye rundt i området ifb med jobben, skal si fra hvis jeg ser noe.. Lagret nummeret.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kom i går til rette og står inntauet hos Viking i Oslo. Politiet sitter med video opptak av tyven(e) fra da bensinregningen ble stukket fra på Esso ved E6 Jessheim Nordgående. I jakten på bilen holdt spesielt Øvre Romerike taxi utkikk etter bilen. Dagen den ble stjålet ble det også sendt ut melding til Nedre og Asker og Bærum taxi samt Securitas på Nedre og Øvre Romerike. Fikk også infiltrert den lokale narko gjengen såpass at jeg kjente en som kjente en som selv hadde eller viste hvem som hadde stjålet bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider