BoraMan Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Holder på med ett prosjekt i en VW Bora Det eneste som står igjen på innkjøpslista er frontsett. Har vurdert forskjellige merker bl.a. Hertz, men jeg vet ikke hvem som forhandler dette i Norge. Noen som kan hjelpe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 http://www.musicaltransparency.com Send en pm til Mr.SQ eller RiZLa :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har noen 12" kasser fra Hertz på tilbud . Audioteam@tele2.no Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Takker. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har det meste fra Hertz sitt sortiment på lager til enhver tid... ;) ateam : Har du av de gamle kassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Noen EBX 300R 12" Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hvorfor slutta ICE audio å forhandle hertz? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har vel ikke satsa fullt på det, var Audison som ble satsinga derfra . Men ikke noe negativt om produkta, de er bra de . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvorfor slutta ICE audio å forhandle hertz? Det er riktig som Frank sier at ICE Audio ikke sattset skikkelig på Hertz, og grunnen til det er ganske enkel, men det får bli innenfor bransjen. Intet negativt om ICE Audio, men visse ganger er det markedsmessige ting som gjør sattsning på visse produkter umulig. Derfor ble jeg kontaktet av Elettromedia med forespørsel om jeg ville kjøre på med merket i Norge, det var egentlig ikke så vanskelig avgjørelse he he he. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg