Olsen_nissan Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Click here to see Video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 fy faen.. gikk noe styggjævli da.. hehe.. hvor mye er han oppe i tro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 noe jeg alltid har drømt om å prøve :D rotax motor i denne sikkert! Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Høres ut som det er motor fra en crosser... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Høres ut som det er motor fra en crosser... Det er nok ikke det, er nok heller en icc. de har gir og sånn lyd... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Begynner vel å bli litt gammel denne kartvader videoen nå Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 er den lagdt ut her før?? jeg hadde ikke setten før.. virker som det er flere en meg som ikke hadde sett den heller.. hadde han fyren vert tøff nokk... så hadde han kjørt under traileren/lastebilen..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Kuul film. Ser ut som den gikk bra den karten der ja.. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 http://www.toomasproductions.com/filmer/WonderBoys.mpg Her er også litt go kart kjøring på vei. cheers Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Rått! :D *titegn^^* Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 er nokk en icc! kjørte dette ca vær helg når jeg var aktiv.. kjørte også litt ica.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg