Gå til innhold

Fjernkontroll til min Vectra B fungerer ikkje... :(

Ranger emnet

UrGe-BoY

Anbefalte innlegg

Mottakeren har du vel under panseret ditt.. en boks... som f.eks står defa på, viss det er defa du har..

Har problemer med å få fjernkontrollen til sentrallåsen til å fungere...

Har bytta batteri og prøvd å programmere den på nytt. Men ingenting fungerar :(

Kva er galt..?

Kor ligg mottakaren av signala frå fjernkontrollen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å få fjernkontrollen til sentrallåsen til å fungere...

Har bytta batteri og prøvd å programmere den på nytt. Men ingenting fungerar :(

Kva er galt..?

Kor ligg mottakaren av signala frå fjernkontrollen..?

da må du nok ha deg en ny fjernkontroll,koster vell en rundt 700 tror jeg.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Jeg hadde også mye problemer med fjernkontrollen på Vectra B selv om jeg byttet batteri. Jeg måtte programmere den hele tiden. Etter programmering fungerte den som den skulle i en eller to dager, men så funket den ikke mer.

Jeg kjøpte derfor en ny kontroll. Da ble det faktisk bra et år eller to, men nå funker den like dårlig som jeg skrev innledningsvis.

På den nye kontrollen er ikke noe av den hvite symbologien borte, så den er ikke veldig slitt.

Kan den nye kontrollen ha blitt dårlig? Hva annet enn kontrollen pleier å bli dårlig ifm sentrallåsen?

Ikke kom med forslag som batteri og programmering av fjernkontroll. Det er selvfølgelig i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! Hadde vært kjekt å få brukt fjernkontrollen i stedet for nøkkelen:) har prøvd alle tipsene for programmering og bytting av batteri...på begge fjernkontrollene.

Mener å ha hørt at motoren for låsen i førerdøren må skiftes...ettersom den kontrollerer de andre låsene? noen synspunkt? vanskelig å skifte/rep? og eventuelt pris? ble mange spørsmål nå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
har hatt det problemer på min Opel Vectra B 97 stv. Kjøpte ny fjernkontroll på Opel, den må da programmeres til bilen. Den funka helt greit en liten stund før den klikka. Bytta den hos Opel til en annen type. Har fungert helt uten problemer noen mnd nå.

Hva måtte du betale for ny kontroll dA?

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...