Gå til innhold

Russebil anlegg!!!!

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

hei... Jeg er russ i år¨.. hehe.. da lurte jeg på vi har en Dodge Ram vi skal monter anlegg i.. VI vil ha noe 12 000 klassen noen bassere å noen forsterker som kjører dette.. Trenger oxo en Head Unit.. Er det noen som PLLEEEAASS kan hjelpe meg med vise meg hva jeg burde kjøpe å hvor jeg burde kjøpe dette.. PLEAS!! Vi vil ha mest mulig donk donk hehe.. Kansje noe høytalere oxo..

Trenger hjelp FORT!!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss dere skal ha skikkelig donk donk anlegg til en billig pris, ville ejg hørt med http://www.raaudio.no ! F.eks en Lanzar OPTI 2000D på noen Cerwin Vega V-max 15" ere, ville nok fungere GANSKE greit vil jeg tro:D Eller så har jeg 2x15" JL Audio 15w6 i lukka kasse som spiller noe jævlig bra! De trykker som fy, og samt spiller utrolig klart:) Forsterker kan fåes med på kjøpet! Forsterkeren er av type Lanzar OPTI 1400D som er på 1500wrms i 1 ohm, og elementa er parallellkobbla i kassa, så forsterkeren er nede i 1.5 ohm. Spiller som pokker:D:D Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss dere skal ha skikkelig donk donk anlegg til en billig pris, ville ejg hørt med http://www.raaudio.no ! F.eks en Lanzar OPTI 2000D på noen Cerwin Vega V-max 15" ere, ville nok fungere GANSKE greit vil jeg tro:D Eller så har jeg 2x15" JL Audio 15w6 i lukka kasse som spiller noe jævlig bra! De trykker som fy, og samt spiller utrolig klart:) Forsterker kan fåes med på kjøpet! Forsterkeren er av type Lanzar OPTI 1400D som er på 1500wrms i 1 ohm, og elementa er parallellkobbla i kassa, så forsterkeren er nede i 1.5 ohm. Spiller som pokker:D:D Mvh Tommen

Hvor mye er du skal ha for dette da?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygget noen av de mest høyestspillende russebilene på sørlandet, uten utendørsrigg.. (Disse spiller også bra musikk)

Så snakker da altså om VAN'er og slikt.

Sponser hvertfall 2 russebiler i år, kikket på en i dag og skal kikke på en til neste uke..

Ta kontakt på pm for mer info..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider