Gå til innhold

likhet?

Ranger emnet

rad3on

Anbefalte innlegg

nei de er begge 3-dør

men egentlig så ser jeg en liten likhet .. spesielt på taklinja..

ja blandannet det også.. var egentlig det første jeg så.. hehe men folk er jo så sinna her inne atte.. hehe og har ikke lite å gjøre.. har ALDRI vært skeiv.. drikker veldig sjelden.. går på skolen og jobber.. så sånne bemerkninger kan jeg ha meg frabett.. vi går ikke på ungdomskolen lenger(selv om kanskje gjennsomsnittbrukern på forumet gjør det?) men hvis dere ikke ser en likhet på de bilene så får det være deres mening.. jeg syns de har en viss likhet med tanke på fronlykter taklinje og diverse.. og mener ikke å fornærme noen innbitte silvia fans eller opel fans for den saks skyld.. syns ikke noen av bilene er pene uansett..

mvh martin volden

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blandannet det også.. var egentlig det første jeg så.. hehe men folk er jo så sinna her inne atte.. hehe og har ikke lite å gjøre.. har ALDRI vært skeiv.. drikker veldig sjelden.. går på skolen og jobber.. så sånne bemerkninger kan jeg ha meg frabett.. vi går ikke på ungdomskolen lenger(selv om kanskje gjennsomsnittbrukern på forumet gjør det?) men hvis dere ikke ser en likhet på de bilene så får det være deres mening.. jeg syns de har en viss likhet med tanke på fronlykter taklinje og diverse.. og mener ikke å fornærme noen innbitte silvia fans eller opel fans for den saks skyld.. syns ikke noen av bilene er pene uansett..

mvh martin volden

veldi spent på hvem du mener det er som har herma etter hvem da...?

Og for de som måtte lure så er dette en SilEigty. Produsert i et veldi begrenset opplag av Nissan. Grunnen til dette er at veldig mange av de som bongla fronten på s13 180sx'n (les 200sx i europa) heller brukte fronten fra Silvia s13 pga av at den var billigere av en eller merkelig grunn. Etterhvert begynte det å bli så populært å gjøre disse ombyggingene at Nissan bestemte seg for å bygge et begrenset opplag av 180sx med Silvia front. Den fikk en oppskremt sr20det motor på rundt 235hk, større bremser og litt annet små snacks. Orginale eksemplarer er veldi sjeldne, og som du sikkert skjønner ligger de høyt i pris.

Da lærte dere no nytt idag også :hammer

Drifting is not a crime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi spent på hvem du mener det er som har herma etter hvem da...?

Og for de som måtte lure så er dette en SilEigty. Produsert i et veldi begrenset opplag av Nissan. Grunnen til dette er at veldig mange av de som bongla fronten på s13 180sx'n (les 200sx i europa) heller brukte fronten fra Silvia s13 pga av at den var billigere av en eller merkelig grunn. Etterhvert begynte det å bli så populært å gjøre disse ombyggingene at Nissan bestemte seg for å bygge et begrenset opplag av 180sx med Silvia front. Den fikk en oppskremt sr20det motor på rundt 235hk, større bremser og litt annet små snacks. Orginale eksemplarer er veldi sjeldne, og som du sikkert skjønner ligger de høyt i pris.

Da lærte dere no nytt idag også :hammer

hehehe har ikke ment at noen har herma etter noen.. mente bare det var en viss likhet.. heheh men kjekt å vite litt ny info om 200 har mekka endel på den kameraten min hadde

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok litt skjeiv. s13 Silvia'n er jo mye råere, men de har jo noen fellestrekk, gummihjul, speil på sidene osv...

LOL notin cheers

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider