Gå til innhold

T5 motor i 242. . .

Ranger emnet

_Sjakalen

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan bruke motorfester fra 960..de passer rett på femmerblokka...men det kan være du må borre og gjenge opp hull i blokka vis den er nyere enn 1995 mener jeg og huske....du kan bruke bånnpanne fra 960..men den må selvfølgelig kortes inn....av girkasse kan du bruke m90h fra 960...den passer rett på femmern uten problemer...men den vokser ikke på trær....eksosen og turbo trenger du ikke flytte på men innsuget må snus 180 grader da det går rett i torpedoveggen sånn som det står orginalt...

hadde et lignende prosjekt jeg men ga faen da det ble for mye jobb......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r:

Hmm.. Skal egentlig ha getrag men er jo umulig og spore opp en..

så hadde jo vært greit og kjøpt en M90h som passer rett på T5 motoren..

men først er data sprut prioritert.. hører om litt om den er solgt jeg..

-

Skal legge inn noen bilder når motoren er nede i 242 jeg ;) passer så fint så..

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til E-K Racing.. jeg kan anbefale geir haugen i tr-heim, han er rå på data sprut. har akkurat vært oss han å fått montert Electromotive tek 3 på min 242. dette er en mann m mye kunnskap og lidenska for jobben sin. anbefales på d sterkeste.. vil også gi en stor takk til bjørstad bil for en fin bremsing av bilen... meget hyggelige folk..

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider