Christian Bigton Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Hei Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal selge g60 motorn min eller ikke! Så det jeg lurer på er hvem er best på trimming til g60n? da tenker jeg på turbo,dyser,manifold,downpipe osv! Evnt andre ting! krb? Vs motor? Va har dere gjort/planer om å gjør! ? G60Turbo dette er vel noe du kan svare på:) Bilen er en golf 1 da Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Å bygge turbo det gjer ein heime i garasjen det! Ottar her på forumet har bygd det i golf 1! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Ja nå tenkte jeg på hvem jeg bør kjøpe delene av da! hvem som har mest peil og gode priser ! Skal gjøre alt arbeidet skjøl! Jobber på møller så akkurat det bør jeg vel få til! hehe! har jo løftebukk og annen luksus da vettu garasjen er så kald:) Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Dette er veldig off topic, men: Hvis det er en Golf 1 det er snakk om, hvorfor poster du den i Golf 2 forumet? ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by dalan Dette er veldig off topic, men: Hvis det er en Golf 1 det er snakk om, hvorfor poster du den i Golf 2 forumet? ;) For G60 motoren kom i Golf 2? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Jonte For G60 motoren kom i Golf 2? hmm, ok, da så :) har ikke peil på Golf jeg, bare så at det dreide seg om en Golf 1 som det var postet om i Golf 2 forumet. Nok om det Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Då er det greitt. :) Turbo ville eg ha snakka med krb. Manifold finn ein på eit vrak eller nokon som ha ligande.(eg har ein td manifold til salgs) Downpipe er ikkje så vanskelig å sveise sjøl. Kå orginal dyser er det på motoren din da?(viss du har dei største G60 dysene burde dei holde) Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Hva er egentilg et downpipe ? Hørt snakk om det - men vet ikke hva det er ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Eksosrøyre fra turbo å ned under bilen! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg