Gå til innhold

Bytte E36 med E46?

Ranger emnet

bmwjente

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte E36 318is'n min med en E46 318i (lurer også på å bytte til en Citroen!), men greier ikke helt å bestemme meg. Vil ha en nyere bil, men spørs om det er stor forskjell i kjøreegenskapene på E46'n som det er på E36'n min. Var å så på en E46 318i idag og jeg ble ganske fornøyd etter å ha testa den :) Har også prøvd Citroen C2 og den synes jeg var ganske kul! Hmm..

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja litt vanskelig dette her :wonder

Plassen i E46 i forhold til C2 er veldig stor, men jeg trenger ikke så mye plass i grunn. C2 er også en snerten liten bybil (jeg bor i Oslo) og trenger ikke mye parkeringsplass heller. Er fornøyd med E36'n jeg har nå, men den har rullet litt mange kilometer synes jeg + at jeg vil prøve noe nyere. Det var vel et motorskille og facelift på E46 i 2002 hvis jeg ikke tar feil, så en 318i fra 2002 bør ikke gå noe dårligere enn min nåværende bil ;) C2'n kan bli skikkelig tøff med litt styling og større hjul, men får vel ikke på 19" på en slik liten bil hehe (har 19" nå)

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg e46:)

foreldrene til en kamerat har citroen, c4 (?).

er vel 2000 modell som de kjøpt nesten ny, eller helt ny. har nå gått 80 000.

han sier det bare har vært feil med den. vært inn og ut av verksted siden den var ny. var mye tull med bremsene.

var med en tur i den. og da virket ikke speedometeret, kom meg nesten ikke ut da dørhåndtaket bare virket av og til. synes det er for dårlig på en sånn ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider