opel freak Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Er det bare det at jeg ikke finner det eller finnes det ikke? Hvist det ikke finnes fra før burde det virkelig vurderes å opprette ett!!!!! Eller hva sier dere, moderatorer? Andre meninger? :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Er det bare det at jeg ikke finner det eller finnes det ikke? Hvist det ikke finnes fra før burde det virkelig vurderes å opprette ett!!!!! Eller hva sier dere, moderatorer? Andre meninger? :) Går vel fint under Teknikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 synes det er litt for uspesifikk jeg. Hadde vert bedre med et eget forum synes jeg da. Da kan alle motor tuning freaks samle seg på en plass. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hørtes lurt ut det...skal snart begynne med motor bygging/tuning, så da kunne det ha vært kjekt med et forum hvor man kan spørre og få svar på diverse. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hørtes lurt ut det...skal snart begynne med motor bygging/tuning, så da kunne det ha vært kjekt med et forum hvor man kan spørre og få svar på diverse. Ja men det er på Teknikk slike ting går da :) Og forresten tror jeg en trimming-del ville fått mange "jeg-vet-bedre-enn-deg"-ere og "bytt-en-pling-og-plong-og-få-500-hk"-ere... Nå er det ikke lov til å vise frem til andre forumer her men finnes et annet bra forumet hvor det pleier å være folk med trim-erfaring som jeg anbefaler også. Som sagt, post det under trim, du får nok svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Akkurat nå ja, går da vel ann å endre? Hva med at forumet Teknikk fortsatt står der. Så lager moderatorene underforum som f.eks kan hete; Understell Motor og Drivverk osv. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Idag kom jeg over en håpløs situasjon synes jeg. Jeg så at moderator stengte tråden min om wankel motor i forumet teknik pga at jeg også postet en tråd om samme emnet i mazda rx7 forumet. Det var en grunn til det nemelig. Hvist jeg bare poster i rx7 forumet er det ikke sikkert jeg får svar av de som har kommet over informasjon om emnet, som aldri besøker rx7 forumet! Hvist jeg bare poster i Teknikk forumet er det ikke sikkert at jeg får svar fra de som driver med wankel og kanskje kan sitte inne med informasjon om ement. Dette viser vel bare hvor håpløs dette er, jeg synes at det skulle vert et eget forum hvor man kan diskutere motor teknikk. Sikkert ikke bare jeg som har lyst på det Noen som vil å gjøre noe med det? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Synes Teknikk-forumet er ypperlig som det er jeg.. Kan spørre om alt mulig som har med motor, sikkerthet, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Greit nok det men trådene til de som spør om motor teknikk drukner jo i alle mulig tråder fra rundkjøring til sikkerheten av biler. Sikkert mange flere som kunne ha svart på motor teknikk tråder men problemet er at de går så fort ut av forumet og havner på side to. På side to er det jo nesten ingen som titter vil jeg tro.......... Hvist du skjønte hva jeg mente :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg