Gå til innhold

Datasprut

Ranger emnet

SNAP

Anbefalte innlegg

Hei nå har eg montert en jackson racing kompressor på min mx5, men får endel tenningsbank, dette er noe eg ikkje kan justere på min bil. er ingen fordeler,bare 2 doble koiler, så da lurte eg på om noen vet om seriøse tunere som selger datasprut til en grei pris, ferdig monert og mappet, og innen grei tid, ikkje ett år ventetid,

Christer Handeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går innpå div MX5 forum rundt om i verden, så får du nok hjelp til hvilket system du trenger.. Overlading av MX5 har blitt like vanlig som smør på brødskiva hehe..

Trenger du ikke mere bensin tilførsel også?? Eller har du montert noe der?

Om det er datasprut du faktisk vil ha, og ikke disse "piggyback" typene, så må du regne med rundt 17-25k i pris, og noen kvelder med ledningsnett bygging i motor rommet..

Mapping må til uansett her nå, så den prisen blir nok ganske lik uansett hva du gjør..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greddy emanage. det er et tilegshjerne som du monterer i tilleg til orginalhjernen. du manipulerer da signalen fra orginalhjernen .kjørte med dette på min 99 mod mx5 og det fungerte bra . nytt så koster det ca 5000. og monteringa gjør du på et par timer. fult programerbart både på bensin og tenning.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette en 1,6 eller 1,8 for det er ikkje samme, kjørte med en justerbar bensintrykksregulator og stor walbro pumpe så det holdt med bensin, men tenningen knitra fint, nesten så folk snudde seg, hvor selger de slike greddy manage då. er ikkje noe flink med el, blir stressa av å se ledninger i klyse, liker bedre røys med mekaniske deler eg,

Christer Handeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en 1,6 med hjemmelagd turbokit. 1,6 eler 1,8 er samma bens og tennings system. tror man får kjæpt ferdig ledningsnett til dette. sjekk ut butikker som selger japans utstyr. 200sx klubben er det ofte nevnt.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå har eg montert en jackson racing kompressor på min mx5, men får endel tenningsbank, dette er noe eg ikkje kan justere på min bil. er ingen fordeler,bare 2 doble koiler, så da lurte eg på om noen vet om seriøse tunere som selger datasprut til en grei pris, ferdig monert og mappet, og innen grei tid, ikkje ett år ventetid,

hvor kjøpte du kompressor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider