Gå til innhold

Ny bil! E36 320i Sedan.

Ranger emnet

Mack10

Anbefalte innlegg

E46 Grill på denne? var ett eller annet med panseret der som jeg ikke syntes helt harmonerte, (eller det kan bare være noe skyggegreier som gjør at eg blingser her i forbifarten, må også legges til at jeg ikke er noe bmw kjenner) felgene var for original for resten, større felg hadde gjord seg :D av med cupwingsene og senking, var for mye space mellom dekk og hjulbue. Ellers fin bil :)

mvh

ikke av med senking, men mer senking..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..beklager, men blir visst litt mistolket der den setningen, men ta pause etter cupwingsene då og så senking..hehe..mere senking med andre ord

mvh

hehe.. jah, ser ikke helt bra ut med masse styling og bilen sann 1 meter oppe i lufta :P *riste på hodet*

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har et lite problem eg..

På enkelte veier når eg kjører i 80 +, da begynner rattet og riste.. Og så har eg en pipelyd.. Høres ut som de kommer fra et av hjulene.. Er ikke sikker.. Denne er der også på lav fart.. Kommer ofte når eg svinger til høyre..

Hjelp!??

kan være en stikkaksling...kommer det en slags ramle lyd når du svinger ?

hvor mye bensin bruker egentlig en 320? har tenkt selv å kjøpe bmw, men er ikke sikker på om det blir 318 eller 320...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite problem eg..

På enkelte veier når eg kjører i 80 +, da begynner rattet og riste.. Og så har eg en pipelyd.. Høres ut som de kommer fra et av hjulene.. Er ikke sikker.. Denne er der også på lav fart.. Kommer ofte når eg svinger til høyre..

Hjelp!??

En kompis av meg hadde et ratt som ristet og det var skeiv hjulstilling, lyd fra hjul ellers kan være hjullager.

mvh

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er bremsene.. Skal få det sjekket straks.. Håper det går i orden..

Vet at den ikke er den laveste i byn nei, har senkesett og alt til den, men vil ha den slik den er.. Er så mange dumper og dritt i veien der eg kjører så er nesten nødt og ha den slik.. :(

Hvor mye vil du ha for senkesettet da? kan være int.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider