Gå til innhold

Hit and Run, leter etter bil .

Ranger emnet

jaz|afu

Anbefalte innlegg

Hei , viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne.

Men håper alle fra grenlandsområdet får med seg detta.

Ble natt til søndag påkjørt bakfra av en Hvit Ford Mondeo TD , LS registrert og en 96\97 modell, fikk desverre ikke no mer info enn dette men håper noen her kanskje har hørt eller sett noe.

Dette skjedde ved gamle bommene på vestsiden.

For meg som bare satt på i min egen bil så skjønner jeg ikke hvordan den andre bilen traff oss da det ikke var andre biler der og det var to felt. Virket nesten som om bilen siktet på oss og så dro...

Det jeg vil få ut her er at hvis noen har info ang dette så rop ut her eller ring

93676711.

Ja, her er forresten resultatet... :|

DSC00107.JPG

Edit : lagt til at det var en hvit mondeo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kondolerer kondolerer ! :(

Jeg skjønner ikke at folk ikke føler såpass skyldfølelse at dem ordner opp i slike ting...

Håper alt ordner seg for deg, og får håpe han andre dusten fikser opp...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , om den bilen er på veien så ser vi den, regner ikke med det da det smalt bra, bmw`n er treffsikkern den :D men kom seg ikke unna detta uten å bli rammeskjev.

Håper bare ikke det er så ille som det ser ut.

Detta skjedde i 50 sona, og vi var på vei til å stoppe, hadde han holdt 50 så hadde han ikke vridd en e39, tror nu jeg da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom biltilsynet, og hør om du kan få reservert noe tid hos noen til å lete. Det tar sin tid å gå gjennom resultatene, og om det er kø der, så er de lite hjelpelige vil jeg tro.

Har selv vært gjennom det samma. Jobba hos Biltilsynet i sommer, og bensinstasjonen som lå vegg i vegg kom titt og ofte innom for å få info om biler som ikke betalte bensinen sin. Da var det ofte at de visste bilen, farge, og bokstavene i skiltet. Var vi heldige, visste de noen av sifferene også.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

update :

har vært hos snuten, det viser seg at JEG har blitt anmeldt av bilen for å , ja, si det... di stakk av forde di var redde , vi var 4 karer i bilen så skjønner kanskje di stakk.

Har og vært på verkstedet idag, var ikke så ille som det ser ut til. Men blir bra å se hvor lenge jeg må være uten bil når forsikringa må vente på at politiet skal bli feri med saken :| som seff blir henlagt. Ble bedt om å komme tilbake imorgen da di hadde så mye å gjøre idag, ironisk nok hadde di kaffe og skryte pause når vi var innom.

Nå gleder jeg meg bare til å få snakket med føreren av den forden og høre hvorfor han kjørte i oss og ikke rundt (to felter og bred vegskulder, kjørte i det som det var en bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAja, da her det skjedd MEG også! :fire: :fire: :fire:

Må til med mitt eget råd i morgen..

Var på butikk i 5 minutter i kveld, da jeg kom ut kom det en person bort til meg og sa: "du, det var ei kvinne som kjørte på bilen din, og stakk av.hun så/merket at hun gjorde det."

Han sa at slikt var det verste han viste, han hadde tatt reg.nr, biltype,farge og klokkeslett. Han ga meg også sitt navn og tlfnr, om jeg trengte vitne.

Var ikke store skaden på bilen, et knust blinklys og fangeren var litt inntrykt på ei side. MEN; når noen STIKKER AV, blir jeg så forbanna at..!!!!

skal ringe vedkommende imorgen og høre om hun er interessert i å slippe anmeldelse og evt. sivilt søksmål. Ellers er politistasjonen neste stopp, og henlegger de saken, blir det øye for øye. eller rettere sagt, 14 øyer for et øye.

Var så forbanna at jeg sto og rista da han typen fortalte det. gleder meg til i morgen! :fire:

OPpdatering kommer imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikk i 5 minutter i kveld, da jeg kom ut kom det en person bort til meg og sa: "du, det var ei kvinne som kjørte på bilen din, og stakk av.hun så/merket at hun gjorde det."

Han sa at slikt var det verste han viste, han hadde tatt reg.nr, biltype,farge og klokkeslett. Han ga meg også sitt navn og tlfnr, om jeg trengte vitne.

Var ikke store skaden på bilen, et knust blinklys og fangeren var litt inntrykt på ei side. MEN; når noen STIKKER AV, blir jeg så forbanna at..!!!!

skal ringe vedkommende imorgen og høre om hun er interessert i å slippe anmeldelse og evt. sivilt søksmål. Ellers er politistasjonen neste stopp, og henlegger de saken, blir det øye for øye. eller rettere sagt, 14 øyer for et øye.

Var så forbanna at jeg sto og rista da han typen fortalte det. gleder meg til i morgen! :fire:

Skjønner at du blir sur, men for å spare deg for masse bry og telefoner, så er det tilstrekkelig å fylle ut en skademelding med beskrivelse av det som skjedde, navn på vitne med nummer og regnummer på den bilen som stakk av. Send den til ditt forsikringsselskap og de fikser resten.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider