Gå til innhold

Hit and Run, leter etter bil .

Ranger emnet

jaz|afu

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

update :

har vært hos snuten, det viser seg at JEG har blitt anmeldt av bilen for å , ja, si det... di stakk av forde di var redde , vi var 4 karer i bilen så skjønner kanskje di stakk.

Har og vært på verkstedet idag, var ikke så ille som det ser ut til. Men blir bra å se hvor lenge jeg må være uten bil når forsikringa må vente på at politiet skal bli feri med saken :| som seff blir henlagt. Ble bedt om å komme tilbake imorgen da di hadde så mye å gjøre idag, ironisk nok hadde di kaffe og skryte pause når vi var innom.

Nå gleder jeg meg bare til å få snakket med føreren av den forden og høre hvorfor han kjørte i oss og ikke rundt (to felter og bred vegskulder, kjørte i det som det var en bil).

Du har jo klar sak her da..

men var du innom å anmeldte de først eller var han først?

skjønner jo at han ble redd.. og du burde kreve blodprøve :D

(mener hvertfal at de kan sjekke noen dager tilbake med blodprøve :P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se en annen løsning enn at motpart blir dømt/får skylda. Men overrasker meg ikke om det blir omvendt. Hvis han var så redd så kunne han ha ringt politiet og bedt de om å komme. For alt du vet kan jo han karen kjørt i fylla. Og hvorfor anmeldte han deg? For at du sto i veien for han? Han fikk sikkert kalde føtter og anmeldte deg for noe tull sånn at han hadde en "grunn" til å stikke av.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka me kjerringa nå, gjett om det var ei som ble paff da jeg ringte og sa:"hei,du kjørte på bilen min og stakk av igår du, utafor butikken på bakklandet. Det var vitner som så deg."

for å gjøre en lang historie kort; hun betaler meg cash kontant penga for ny fanger, blinklys, lakk og montering. :thumb

Da hadde jeg ikke holdt igjen på kronene. Satt den inn og sørget for at de tok alt og vel så det. Samt spandert en bedre vin på vitnet så han vet at han gjorde en god gjerning. ;)

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update jaja :

Vært en bra runde rundt om idag, politiet er ute av saken, di anbefaler meg om å anmeldte men skal ikke ta lappen fra en stakker som ble livredd forde han kjørte i oss. Selv om det er pga dette vi betaler masse forsikring.

Forsikringa sa at dette var en så klar sak at bilen min skulle være klar så fort som mulig, opprettern sa jeg har bilen om en uke.

Venter på taksen nu, men blir mye som byttes.

Venstre bakdør, hjulbue og bakskjerm, bakplate og fanger, bagasjerom.

Osså seff skader på understell, ikke mye men noen foringer di mente hadde gått. Felg og dekk, baklykter og mye innvendig i bagasjerom.

Og med rusten jeg hadde i bakplata og alle ripene etter henger i fangern så kaller jeg dette hell i uhell .

Hadde planlagt hellakkering av bilen i høst, blir jo bare veldig veldig billig hellakkering nu cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg ikke holdt igjen på kronene. Satt den inn og sørget for at de tok alt og vel så det. Samt spandert en bedre vin på vitnet så han vet at han gjorde en god gjerning. ;)

vært å fått en seriøs takst nå, ble 3244kr. eneste som egentlig er ødelagt er blinklyset til 700kr, resten går til ny spiller i bilen, og som du sa, ei flaske vin til han som tipsa oss. cheers

skal jeg ta det via forsikringa, blir det lang ventetid sa mitt forsikringsselskap, pga at hun stakk av. hun betaler oss, og da slipper hun anmeldelse.

Grei løsning, i og med at vi trengte ny spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda...

Har snakket med fruentimmeret i kveld igjen,og nå hadde hun snakka med sitt eget forsikringsselskap. Hun ville nå at vi skulle skrive vanlig skademelding, slik at saken ble gjort opp som et vanlig uhell. Jeg ga henne da klar beskjed om at det var uaktuelt, i og med at hun hadde stukket av. Hun begynte da og syte om at jeg prøvde å gjøre alt så vanskelig for henne, og at hun ikke "hadde råd til å gjøre opp for seg". Synes jeg har vært grei jeg, siden jeg har brukt såpass med tid på å få tak i henne og prøve å ordne opp oss imellom, så hun slapp bonustap og anmeldelse. Når hun,etter å ha kjørt på meg og stukket av, begynner å kalle meg vanskelig, skal jeg faan meg vise henne vanskelig! :fire:

Blir så JÆVLIG forbanna når folk gjør sånt!!!

Skal på politistasjonen i morgen og anmelde henne for å ha stukket av, kommer til å forfølge saken helt til hun blir straffet (bot e.l)

Om saken blir henlagt kommer jeg til å klage til NOE skjer, iallefall.

Vi får uansett dekt skaden vi, via hennes forsikringsselskap,jeg HÅPER bare at de krever henne for hele summen pga at hun stakk av.

Synd vi ikke bor i USA, da skulle vi krevd STOOOR erstatning for psykisk skade på vår kjære hund som satt vettskremt i baksetet på bilen da vi kom ut fra butikken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke være riktig vel bevart som skal ta 3000 på forsikringa. Hun har sikkert egenandel som alle andre. Hadde vært moro å møtt ho. Dra henne med på neste streetmeet ;)

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøre henne hardt, så kanskje hun lærer til neste gang:)

ja gi henne en sikkelig en.

ta henne med inn i stallen der kan henn få seg litt vettø.

Jeg sto parkert med 142 i fjor sommer å en hadde kjørt i meg ødla styling fangeren jeg hadde modelert selv jeg var på vei ut av butikken så jeg så han gjorde det, men han var på vei til å stikke av. jeg tokk løpe fart å hoppa opp på bilen hans å lagde en stor bulk på taket.

han kom ut å lurte på hva det er jeg driver med å om jeg var syk i hodet.

jeg sa bare neste gang du kjører inn i min bil så tramper jeg på deg.

så løp jeg inn i 142'en å stakk.

jeg vet det var litt harry, men han fortjente det han hadde foresten en ganske ny 5 bmw. men 142'en kosta meg mye arbeid hadde en b230et i den med større turbo. (prøvekilter) han prøvde å henge etter men hadde ingen sjangs tror han skulle banke meg.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto parkert med 142 i fjor sommer å en hadde kjørt i meg ødla styling fangeren jeg hadde modelert selv jeg var på vei ut av butikken så jeg så han gjorde det, men han var på vei til å stikke av. jeg tokk løpe fart å hoppa opp på bilen hans å lagde en stor bulk på taket.

jeg vet det var litt harry, men han fortjente det han hadde foresten en ganske ny 5 bmw. men 142'en kosta meg mye arbeid hadde en b230et i den med større turbo. (prøvekilter) han prøvde å henge etter men hadde ingen sjangs tror han skulle banke meg.

hvorfor ikke gjøre som andre normale folk å ta skilt nr og andmelde han ?

unødvendig gjort fra din side!

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg ser deg:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt unødig, men faenmeg så fett! yodude

'86 Vw Polo 86c Coupé

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider