J.C Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 har lest endel om fe3 motoren i det siste..har hatt litt lyst på en for jeg sitter igjen med en følse av at den er litt grommere enn FS motoren som sitter i min. Skal begynne å bygge motor nå og luret på om noen vet om den passer direkte over i bilen min uten for masse modifikasjoner?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 etter hva eg har lest så skal den ikke passe sånn uten videre... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Med rette råder og stempler tåler vel FS motoren langt mer enn det som er vettugt å ha i en fremhjulstrekker alikevel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg