Gå til innhold

Noen som vet??

Ranger emnet

sparky

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor i bergens området det er en høgger det går ann og få kjøpt brukte deler hos?? var oppe på liland men der fikk eg beskjed om at de har sluttet med det for lite penger i det der sa han!!

og er det noen som har noen alu felger til salgs?? har bare noen originale stål vw felger på bilen no!!! 13" huff Ballonger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor i bergens området det er en høgger det går ann og få kjøpt brukte deler hos?? var oppe på liland men der fikk eg beskjed om at de har sluttet med det for lite penger i det der sa han!!

og er det noen som har noen alu felger til salgs?? har bare noen originale stål vw felger på bilen no!!! 13" huff Ballonger!

hvilke deler vil du ha? har noen kaoserri og motor deler jeg vil kvitte meg med!

eller er det vw/audi/bmw høgg i ytre arna! sletene folk:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ damsgård ligger noe som heter euro bilopphøgging. Er vw og audi ifølge skiltene, men har aldri helt skjønt hvor det ligger og hvordan man kommer seg inn...

Tror ikke de har biler man kan plukke selv..

han har gitt opp for lenge sida. trur skilta henger der enda. han hadde alt av deler til vw og audi ligganes men da var vist ikkje mykje butikk i da alikavel.

har du sett på naf bildeler??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' G60 kit har varenummer 952G60 og koster kr 3425,- Settet inneholder hjulbuer, lister og kanalskjørt. ' Her var det som sto i mailen jeg har fra Kjell Fadnes på AudoSpar. Men prisen var 3425,- da..Menmen, de selger! Mvh Tommen

og leveringstida er ca 2mnd... har kjøpt mine der...

bilde av hvordan de ser ut:

015.jpg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider