Racing_ Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 men det som er dumt på sånne treff er at dem alltid har en sub på lager i bagasjen og da får man jo ikke hørt skikkelig på front systemene. tviler på dem gidder å koble ut suben for meg hehe.virker som Focal er meget opptat av kvalitet innen høyttalerne sine osv.. Hvis dem har egen subutgang på cd spilleren kan dem bare gå inn i menyen å stenge av subben. Jeg har Pioneer deh 8600mp og der er det fort gjort å gå inn i menyen og slå av subb slik at kun høyttalerne inni bilen spiller. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 men det som er dumt på sånne treff er at dem alltid har en sub på lager i bagasjen og da får man jo ikke hørt skikkelig på front systemene. tviler på dem gidder å koble ut suben for meg hehe.virker som Focal er meget opptat av kvalitet innen høyttalerne sine osv.. Nå er det jo slik at alle høyttalerne i bilen skal spille sammen. Hvis en tester subwooferen(e) for seg selv så får en aldri et totalt lydbilde. En "knallbra" subwoofer trenger ikke nødvendigvis være en god løsning sammen med et "knallbra komponentsett". Sakene MÅ fungere i sammen! Mvh Mr. Morel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Nå er det jo slik at alle høyttalerne i bilen skal spille sammen.Hvis en tester subwooferen(e) for seg selv så får en aldri et totalt lydbilde. En "knallbra" subwoofer trenger ikke nødvendigvis være en god løsning sammen med et "knallbra komponentsett". Sakene MÅ fungere i sammen! Mvh Mr. Morel Visdomsord Pål.amen Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ja men det er jo et seff da.. men tenkte bare å høre på front settet.. man MÅ jo ikke ha sub til alt her i verden hehe. men noen som kommer på messa neste helg i oslo eller? kommer vell noen lyd folk og diverse der.. får hhåpe jeg får høre på Focal K3P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Moi is coming... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Aff...hvorfor må jeg alltid i 90-års dag langt langt borte når slike ting skjer?? :shake Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 90 år, da blir det neppe mange slike selskaper til :) Var den stygg cheers Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hvilken forsterkere er bra kombinasjon med morel? Altså tenkte "Focal = Audison" Hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hvilken forsterkere er bra kombinasjon med morel? Altså tenkte "Focal = Audison" Hehe :) Tipper morel vil si Sinfoni, men ikke vet jeg.. helpme Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 90 år, da blir det neppe mange slike selskaper til :)Var den stygg cheers Mvh Det löser sej ;) Tipper morel vil si Sinfoni, men ikke vet jeg..helpme Det kan man nok si med kanskje stor sikkerhet ;) Er sikkert mye som passer bra med morel, men dette er nok høyst sannsynlig en nr.1 i følge Pål. :) Eller..? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Dette er jo en smakssakt for de fleste, så en optimal kombinasjon finnes nok ikke i noen tilfeller. Den enkelte må høre seg til den kombinasjonen som passer ens ører best. Først DA kan en si at den kombinasjonen er "optimal" lytteren. Noe mer kan jeg ikke si om hverken Morel eller Sinfoni i frykt for å bli banna eller trakasert :hammer Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hvilken forsterkere er bra kombinasjon med morel? Altså tenkte "Focal = Audison" Hehe :) Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse det er snakk om eller hvordan forsterker du tenker på men jeg vil påstå at f.eks(i tilfeldig rekkefølge) Tru Technology, Sinfoni, Genesis, Soundstream, Brax vil kunne gjøre en meget god jobb. Har sikkert glemt noen her men men... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Moi is coming... Jæ kommer og. Uten :smilbmw dah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Focal + Genesis har jeg hørt sammen.Det var faktisk K3P.Men dessverre på demovegg. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse det er snakk om eller hvordan forsterker du tenker på men jeg vil påstå at f.eks(i tilfeldig rekkefølge) Tru Technology, Sinfoni, Genesis, Soundstream, Brax vil kunne gjøre en meget god jobb. Har sikkert glemt noen her men men... Vil påstå du har glemt: Precision Power (bare synd F1'en er litt dyr), Zapco, Steg, ESX, McIntosh og HiFonics (ikke billigseriene...). Sikkert enda flere... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg