Gå til innhold

Focal K3P

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

men det som er dumt på sånne treff er at dem alltid har en sub på lager i bagasjen og da får man jo ikke hørt skikkelig på front systemene. tviler på dem gidder å koble ut suben for meg hehe.

virker som Focal er meget opptat av kvalitet innen høyttalerne sine osv..

Hvis dem har egen subutgang på cd spilleren kan dem bare gå inn i menyen å stenge av subben. Jeg har Pioneer deh 8600mp og der er det fort gjort å gå inn i menyen og slå av subb slik at kun høyttalerne inni bilen spiller.

Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold

Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men det som er dumt på sånne treff er at dem alltid har en sub på lager i bagasjen og da får man jo ikke hørt skikkelig på front systemene. tviler på dem gidder å koble ut suben for meg hehe.

virker som Focal er meget opptat av kvalitet innen høyttalerne sine osv..

Nå er det jo slik at alle høyttalerne i bilen skal spille sammen.

Hvis en tester subwooferen(e) for seg selv så får en aldri et totalt lydbilde.

En "knallbra" subwoofer trenger ikke nødvendigvis være en god løsning sammen med et "knallbra komponentsett".

Sakene MÅ fungere i sammen!

Mvh

Mr. Morel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at alle høyttalerne i bilen skal spille sammen.

Hvis en tester subwooferen(e) for seg selv så får en aldri et totalt lydbilde.

En "knallbra" subwoofer trenger ikke nødvendigvis være en god løsning sammen med et "knallbra komponentsett".

Sakene MÅ fungere i sammen!

Mvh

Mr. Morel

Visdomsord Pål.amen

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 år, da blir det neppe mange slike selskaper til :)

Var den stygg cheers

Mvh

Det löser sej ;)

Tipper morel vil si Sinfoni, men ikke vet jeg..helpme
Det kan man nok si med kanskje stor sikkerhet ;) Er sikkert mye som passer bra med morel, men dette er nok høyst sannsynlig en nr.1 i følge Pål. :) Eller..?

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en smakssakt for de fleste, så en optimal kombinasjon finnes nok ikke i noen tilfeller.

Den enkelte må høre seg til den kombinasjonen som passer ens ører best. Først DA kan en si at den kombinasjonen er "optimal" lytteren.

Noe mer kan jeg ikke si om hverken Morel eller Sinfoni i frykt for å bli banna eller trakasert :hammer

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken forsterkere er bra kombinasjon med morel?

Altså tenkte "Focal = Audison" Hehe :)

Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse det er snakk om eller hvordan forsterker du tenker på men jeg vil påstå at f.eks(i tilfeldig rekkefølge) Tru Technology, Sinfoni, Genesis, Soundstream, Brax vil kunne gjøre en meget god jobb. Har sikkert glemt noen her men men...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse det er snakk om eller hvordan forsterker du tenker på men jeg vil påstå at f.eks(i tilfeldig rekkefølge) Tru Technology, Sinfoni, Genesis, Soundstream, Brax vil kunne gjøre en meget god jobb. Har sikkert glemt noen her men men...

Vil påstå du har glemt:

Precision Power (bare synd F1'en er litt dyr), Zapco, Steg, ESX, McIntosh og HiFonics (ikke billigseriene...).

Sikkert enda flere...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider