Gå til innhold

Bah, jeg hater og være glemsk, noen som husker?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

For noen måneder siden ble det posta link til ei side med masse slike tegna biler (ikke http://www.cargifts.co.uk ). Var en stund en helt haug som brukt de, tror bing har det nå, Jonte hadde det før av golf ++++

sooooooooo ... the big question: Hva er url'n

Ehhhhh.. www.cargifs.co.uk

Det er jo gif'er..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å vær morsom.... Tror du ikke jeg har vridd og vrengt hue i over en halvtime prøvd å komme på noe som gjør at jeg søkt det frem. Sjekka litt på media forum og linksida og enda ikke funnet det.

Prøvde du linken jeg ga deg over her da?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Prøvde du linken jeg ga deg over her da?

Hehe, kanskje litt tidlig på morran for deg, men jeg skrev faktisk i første post at det ikke var den sida. Det er jpg filer av stillestående tegna biler...

Søker på du bing så tror jeg han fortsatt bruker den avataren sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje litt tidlig på morran for deg, men jeg skrev faktisk i første post at det ikke var den sida. Det er jpg filer av stillestående tegna biler...

Søker på du bing så tror jeg han fortsatt bruker den avataren sin

Jaha.. Tidlig for deg og da, du skrev GIFTS of ikke GIFS.

Trodde det var det som var feilen din.

Jeg er ikke synsk.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Jaha.. Tidlig for deg og da, du skrev GIFTS of ikke GIFS.

Trodde det var det som var feilen din.

Jeg er ikke synsk.

hehe .... litt småtrøtt og lettere irritert over at jeg ikke finner de bildene som jeg skal sende til mobilen nå.

Tror jeg er mest irritert over at jeg ikke klarte å bookmark'e sida, eller glemt å flytte over bookmarks da jeg reinstallerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

lol

Kanskje er du glemsk, men maken til fremsynthet er det lenge mellom hver gang en ser. :D

Sjekker forumet både på jobben og hjemme. Finner jeg noe fint på jobben så pleier jeg å maile hjem og finner jeg det hjemme så bookmarker jeg det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider