Gå til innhold

ombygging (chevrolet Celebrity)

Ranger emnet

hardrocx

Anbefalte innlegg

Lufter tankene for å konventere til V8'er å bakhjulstrekk på celebrity'n min, noen som vet om dette er gjennomførbart eller?

Blir ikje med det første siden eg får lappen om ca 1.1/2 år, så e første plan å få bilen i helt fin stand... Men drømmer om V8'er å bakhjulstrekk så...

Noen som vet om det e biler (tilsvarende denne) som leveres medbakhjulstrekk? så kunne jo eg byttet over men...

takker for alle svar :driving

ps. sorry rotete skrevet aneglsmili

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med V8 power.

Å "konvertere" fra forhjuls- til bakhjulstrekk vil i praksis si å bygge en nye bil, men med samme utseende som forhjulstrekk-bilen.

Antakelig bil trafikkstasjoen også mene det og anse det som en oppbygging og det innebærer i praksis ingen mulgihet til å få den godkjent.

Mener ikke å være gledesdreper og jeg er ikke den som rygger for litt arbeid i garasjen.

Vil du har V8 og bakhjulstrekk så kjøp heller en Chevelle fra 74 eller noe slikt. Ofte mye bil for pengene.

Da har du V8, bakhjulstrekk og et bra utgangspunkt for noe som kan bli et tøft bygge etterhvert.

Lykke til!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel aldri blitt noe av, men lov å drømme aneglsmili

neh Målet e å få bilen så bra så mulig, så får bil med mer motor komme i neste rekke....

Men noen som vet om det hjelper på lyden med K&n filter? Liksom finere lyd eller?

Men denne tråden kan sikkert stenges... Har nokk å jobbe med hvertfall med bilen allerede.. Så dere får ha lykke til med vinter gnikkingen :peace:

Men eg kommer vell til å bli aktiv her inne no når eg har fått meg go bil (som eg sikkert trenger MYe hjelp til)

GOD natt

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider