... Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 har fått en sang på hjernen, tittelmelodien til getaway in stockholm filmen nr 5.er den første sangen som dukker opp når man setter på filmen.. håper noen av dere kan hjelpe meg, bare må ha den sangen....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Eneste sangen som står i rulleteksten er: 8th Sin - Dramaqueen. Sangen fra introen blir forresten spillt en gang til på slutten ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 niks, det var ikke den...men jeg fant den jeg mente tilslutt: 45 south - time...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg