MAZDA GT-R Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Hva slags ET må jeg ha på 7.5x17 felger på min 323 GTR? 38???? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Hva slags ET må jeg ha på 7.5x17 felger på min 323 GTR? 38???? Noen som vet? Innpress. ET er tysk for EinpreßTiefe. Innpress er kort forklart avstanden fra felgens anleggsflate mot navet til senterlinjen på felgen. Infoside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Det ir vel ikke det jeg spør om, jeg vet godt hva innpress er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 litt skrivefeil ute og går kan vi si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Jeg kjører iallfall med ET 40 på 7,5x18 med 215/35.... Tar ikke borti noen plasser det.. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Det ir vel ikke det jeg spør om, jeg vet godt hva innpress er. Oki :) .. leser litt fort om dagen .. Trodde du spurte om hva det stod for! Sorry ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Det går bra det vet du. ingen som vet hva slags innpress jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 *kremt* se opp et par poster du... doh :D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Så det nå. Takker for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Du som hadde 7,5x18, er bilen din senka mye? Tenkte bare siden hjula ikke tok borti hjulbuene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Senket med Eibach fjører, de er oppgitt til å senke 30mm, men senket 55mm foran og 35mm bak på min. Den er nå alikevel ganske høy bak synes jeg, litt for høy... Klikk på den øverste linken i signaturen min for å se bilder og spesifikasjoner. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg vet de blir nokså høye bak med det settet. Min er en god del lavere, sitter et mazdaspeed senkesett på den. En kompis av meg har 8x17 på mazda'n sin, men han har 35 i innpress. Vet da faen hva slags innpress jeg skal bruke, men sommerhjul er man i hvertfall nødt til å få på snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg