Gå til innhold

Autofil Bladet

Ranger emnet

MAGUN

Anbefalte innlegg

Autofil bladet blir bare dårligere og dårligere. Hvor har det blitt av autofil bilene? Det som var gøy i begynnelsen var jo og lese om modifiserte biler. Men denne uken har de fått med en reportasje om en gammel boble cab....

Og bladet kryr jo av fakta feil! F.eks i langtesten av mondeo og vectra påstår de at den råeste motoren som kom i vectra var 150hk. Men vectra kom jo med både sekser på 170hk og turbo på 204hk, DET burde noen som kaller seg "autofile" skjønne.

Toppen av kransekaka er når de tester Citroën Berlingo,Fiat Doblo og Renault Kangoo.........................................utkledd som kyllinger.............hvem faen er det som tør å kalle seg "autofil" og gå å kjøpe seg en sprell ny Fiat Doblo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er helt enig!! Autofil har tapt seg, nesten blitt like kjedelig som bladet Bil, nærmer seg campingbladet Motor......

Og faktafeil?? huff blir nesten dårlig av å lese det... i tillegg får vi jo bare vite litt dill og dall om bilene... Vil ha mer teknisk informasjon!

I tillegg kan de med fordel publisere "hjemmebygg" mye gromt i garasjer rundt om, som er litt tøffere enn Berlingo, Kangoo og denslags....

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi burde skrive inn til redaksjonen om våre tanker, samle det som blir sagt og har blitt sagt. Tror de setter pris på å høre hva vi ordentlige autofile mener :)

Kim Ståle

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært mere enig i en sak!

Det er jo sinnsykt dyrt i forhold til andre blader også.:mad:

Men jeg abonerer på Bike. og der er det veldig opp og ned også. Jeg trur det er sånn med alle blader (ikke bilsport da)

Men det er sånt vi må bare godta. Det er opp og ned på alt!

Jævlig irriterende da.

Hvist noen har lyst, så kan vi jo lage vårt eget blad!

Streetmeet magasine! :eek: :D :D

et fullblods "fast`nF" prega og Turbo\NOS lada Blekke med masse av garasjeprosjekt og benkresultater !!!!!!

DET HADDE FA`N MEG VÆRT NOE DET!!!

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Jeg ønsker meg ett blad der de skriver reportsjer om KUN modifiserte biler i alle prisklasser ikke bare biler som er påkostet astronomiske summer (som bilsport) ,finnes nok stoff rundt om kring i norge til å gi ut blad 1gang i uka :D

Stemmer jeg lett for!!

Men måtte være litt style, ikke bare ascona/rekord med laksetrapp, 2000 wonderbaum, 13 poppi, 7 antenner, 5 enderør, og 19 fjortiser i baksetet!!!

Kunne jo kanskje mekka noe på nettet da...

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sider på nettet har lett for å bli litt useriøse synes jeg ,måtte vært ett blad. Men det hadde vært morro om f.eks bildene fra bladet ble lagt ut på nett etter bladutgivelsen, i høy oppløsning slik at vi kunne lastet dem ned! Jeg er sikker på at dette er oppskriften på en salgssuksess!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Sider på nettet har lett for å bli litt useriøse synes jeg ,måtte vært ett blad. Men det hadde vært morro om f.eks bildene fra bladet ble lagt ut på nett etter bladutgivelsen, i høy oppløsning slik at vi kunne lastet dem ned! Jeg er sikker på at dette er oppskriften på en salgssuksess!! :D :D

'

oki, da sier vi det!! Lanserings dag: skal vi si en uke?? hoho

litt sseriøst, burde gå an å fått et til et prøvenummer.

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det meste som står her egentlig, men vi må også tenke på hvem som er målgruppen til Autofil.

Er det oss bilinteresserte eller er det egentlig et programm/blad for norske familier?

Det virker på meg som at det er en blanding av begge deler egentlig. For av og til er det om prosjekter og tøffe biler, og av og til om familiebiler...

Jeg selv har sluttet å kjøpe Autofil, for det er ikke noe særlig interessant som står der, akkurat samme som i bilbrosjyrer som du får hos merkeforhandler.

Det nest nyeste Autofil ligger på rommet mitt, det er ikke åpnet engang, mens Bilsport er lest. Fordi det er noe som interesserer meg, særlig dette bladet det sto om Gullgolfen i :)

Kanskje bilnorge trenger et blad som er likt Bilsport? For det meste om norske bilprosjekter? Det står jo faktisk litt om norske prosjekter i Bilsport, men det er kjedelig å lese på svensk, og det blir ikke det samme som om vi hadde hatt et norskt et.

Kid-A er jo reportasje gutt, hva med at faktisk noen tar iniativet til å sette i gang å lage et blad? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest Bilsport fungerer fint slik som det er egentlig. Eneste som er litt "bob bob" er vel at det er på svensk!

Av norske biler i bladet er det ikke noe å si på ..

-Er overraskende stor andel norske biler med, spør du meg.

Bilsport som bilprogram på tv tror jeg kunne vært noe ..

Ikke akkurat noen kjedelige familiebiler med der nei ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrev en klage til autofeil i februar med rettelser og div andre forslag og fikk svar at ingen gadd å høre eller sette seg inn i det tekniske de sa så det var det samme...de solgte bra med blader og trengte derfor ikke forbedre seg:D :D

hallo!!!!!!det er jo mange som kjøper autobørsen bare for å titte på kule norske biler..

jeg er med å sponser/medvirker for at det skal komme et nytt norsk streetcar blad.

har satt meg litt inn i hva forlag mener og man må forskudere det første opplaget som fort kommer på rundt 300000.-

men med sponsorer,annonser,støtte og egeninnsats skal det egentlig ikke være noe problem

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider