Gå til innhold

Autofil Bladet

Ranger emnet

MAGUN

Anbefalte innlegg

Grunnen til at det går helt til redaktøren er bare at en av frilanserne deres tilfeldigvis er aktiv her på forumet.

For å nå ham direkte mailer dere selvsagt til ham: knut.autofil@shf.no

Han tar som sagt til seg kritikken angående faktafeil og skrivefeil!

Bilforumets 2.000 medlemmer (som er et meget bra medlemstall!) utgjør ikke mer enn 2-3% av Autofils lesere.

Og disse få prosentene er helt i den ene enden av interesseskalaen Autofil skal ta hensyn til.

Men disse prosentene blir altså forhåpentligvis bedre tilfredsstilt gjennom et av bilagene i Autofil fremover.

Autofil blir aldri et norsk Bilsport eller et blad som 106RR og andre gode krefter ønsker å få til.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

Bilforumets 2.000 medlemmer (som er et meget bra medlemstall!) utgjør ikke mer enn 2-3% av Autofils lesere.

Og disse få prosentene er helt i den ene enden av interesseskalaen Autofil skal ta hensyn til.

Og de røfflig regnet 450 aktive medlemmene utgjør enda mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Og de røfflig regnet 450 aktive medlemmene utgjør enda mindre..

Nå har vel marius svart deg i en annen post hva som faktisk er tilfelle. Hvorfor lyver du ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Autofil bladet helt til dama kjøpte det engang med begrunnelsen " bilene var så søte".

Da ble det slutt.

Få mer stoff som garasjescener.Lag en spalte der folk kan sende inn bilder av prosjekter etc.

Og den testen av "verstingscootere"..... eneste som var verst der var prisen på snøskutern!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Nå har vel marius svart deg i en annen post hva som faktisk er tilfelle. Hvorfor lyver du ?

Nei, Marius svarte ikke på spørsmålet mitt, derimot svarte han på noe helt annet, som jeg aldri har spurt om.

Og nei, jeg lyver ikke.

Man kaller vel ikke en lurker for bruker såvidt jeg vet, annet enn her da, muligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du alltid være så negativ og klagende Ascona? når du trakk deg fra forumet sist sa du jo at du aldri skulle støtte noe marius og håkon holdt på med noen gang i fremtiden. men nå er du tilbake. hva har fått deg til å skifte mening?

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Nei, Marius svarte ikke på spørsmålet mitt, derimot svarte han på noe helt annet, som jeg aldri har spurt om.

Og nei, jeg lyver ikke.

Man kaller vel ikke en lurker for bruker såvidt jeg vet, annet enn her da, muligens.

Han svarte med aktive brukere senere i tråden. Brukere defineres som fol som er innom titt og ofte, men det er ikke noe krav til om å skrive noe her.

Men hold topic til Autofilbladet nå da.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

hvorfor skal du alltid være så negativ og klagende Ascona? når du trakk deg fra forumet sist sa du jo at du aldri skulle støtte noe marius og håkon holdt på med noen gang i fremtiden. men nå er du tilbake. hva har fått deg til å skifte mening?

Jeg støtter da ikke noe de holder på med heller, ved å være her er jeg jo en ren utgiftspost, ihvertfall i følge deg, Loppa, og kompani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider