Kid-A Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Grunnen til at det går helt til redaktøren er bare at en av frilanserne deres tilfeldigvis er aktiv her på forumet. For å nå ham direkte mailer dere selvsagt til ham: knut.autofil@shf.no Han tar som sagt til seg kritikken angående faktafeil og skrivefeil! Bilforumets 2.000 medlemmer (som er et meget bra medlemstall!) utgjør ikke mer enn 2-3% av Autofils lesere. Og disse få prosentene er helt i den ene enden av interesseskalaen Autofil skal ta hensyn til. Men disse prosentene blir altså forhåpentligvis bedre tilfredsstilt gjennom et av bilagene i Autofil fremover. Autofil blir aldri et norsk Bilsport eller et blad som 106RR og andre gode krefter ønsker å få til. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 hadde jeg husket navnet på personen jeg fikk tilbakemelding fra hadde det blitt postet på tråden i innlegget mitt;) Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Kid-A Bilforumets 2.000 medlemmer (som er et meget bra medlemstall!) utgjør ikke mer enn 2-3% av Autofils lesere. Og disse få prosentene er helt i den ene enden av interesseskalaen Autofil skal ta hensyn til. Og de røfflig regnet 450 aktive medlemmene utgjør enda mindre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Ascona Og de røfflig regnet 450 aktive medlemmene utgjør enda mindre.. Glem det bare Kenneth. De som er moderatorer bestemmer det, og det er jo dem det går utover, ikke oss som brukere. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by kas hadde jeg husket navnet på personen jeg fikk tilbakemelding fra hadde det blitt postet på tråden i innlegget mitt;) OK Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by Ascona Og de røfflig regnet 450 aktive medlemmene utgjør enda mindre.. Nå har vel marius svart deg i en annen post hva som faktisk er tilfelle. Hvorfor lyver du ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Jeg kjøpte Autofil bladet helt til dama kjøpte det engang med begrunnelsen " bilene var så søte". Da ble det slutt. Få mer stoff som garasjescener.Lag en spalte der folk kan sende inn bilder av prosjekter etc. Og den testen av "verstingscootere"..... eneste som var verst der var prisen på snøskutern! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by Loppa Nå har vel marius svart deg i en annen post hva som faktisk er tilfelle. Hvorfor lyver du ? Nei, Marius svarte ikke på spørsmålet mitt, derimot svarte han på noe helt annet, som jeg aldri har spurt om. Og nei, jeg lyver ikke. Man kaller vel ikke en lurker for bruker såvidt jeg vet, annet enn her da, muligens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 hvorfor skal du alltid være så negativ og klagende Ascona? når du trakk deg fra forumet sist sa du jo at du aldri skulle støtte noe marius og håkon holdt på med noen gang i fremtiden. men nå er du tilbake. hva har fått deg til å skifte mening? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by Ascona Nei, Marius svarte ikke på spørsmålet mitt, derimot svarte han på noe helt annet, som jeg aldri har spurt om. Og nei, jeg lyver ikke. Man kaller vel ikke en lurker for bruker såvidt jeg vet, annet enn her da, muligens. Han svarte med aktive brukere senere i tråden. Brukere defineres som fol som er innom titt og ofte, men det er ikke noe krav til om å skrive noe her. Men hold topic til Autofilbladet nå da. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by Schlasken hvorfor skal du alltid være så negativ og klagende Ascona? når du trakk deg fra forumet sist sa du jo at du aldri skulle støtte noe marius og håkon holdt på med noen gang i fremtiden. men nå er du tilbake. hva har fått deg til å skifte mening? Jeg støtter da ikke noe de holder på med heller, ved å være her er jeg jo en ren utgiftspost, ihvertfall i følge deg, Loppa, og kompani. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrillMaster Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Autofil har tapt seg masse... Var i tyskland i sommer, der kan de bilblader! hamstra med meg det jeg fant av tuning blader, ikke dyrt heller, ca €3 pr stk.. skulle likt å se blader som GTi Plus Magazin osv her.. Siter *End Of Message* .:Grill:Master:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg