vw_vr6 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 noen som kan hjelpe meg med råd om hvordan jeg kan få golf vr6`en min til å gå bedre? å steder jeg kan kjøpe ting? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 er vel ikke så mye å gjøre med en sugemotor egentlig nye og spreker kammer.. luftfilter og eksos.. er vel ikke så mye mer en det skal du virkelig ha krefter, så må du ha eksos snurre eller reimpresse turbo eller kompressor som det så fint heter på fagspråket og jo.. det koster penger.. regn med ca 1000,- pr hk! =) så da er det bare å begynne.. kommer nok folk som har forskjellige websider du kan bestille fra etc etter hvert.. men husk. det koster $$$ og være kar! (eller kvinne for den saks skyld) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Min Vr6 var passe trimmet. Men var en 2.9 da. Scrikk kammer, oettinger chip, polert innsug, filter, +++ men å trimme en sugemotor koste peng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Kjører du en hvit eller en lilla Golf 3 på Strømmen? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_vr6 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 nei. den er blå metalic.. skal få lagt ut bilde. men er det steder jeg får kjøpt turbo sett eller kompressor til min bil da? er ikke akkurat rik på lærling lønn! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Var egentlig ment til han "nilssolli" karen som skrev ovenfor meg.. hellothere Hehe.. Prøv å søk rundt på forumet om turbo/kompressor, eller prøv: Link... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kjørte en lilla Corrado vr6 jeg. men solgt nå til fordel for en golf 3 gti 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_vr6 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Nå har jeg funnet en internett side der de har alt av trimming nesten!! Grenrør, kamer, chip... men chipen skal jeg bestille av norskbildele senter.. den gir meg 19hk :) dette kan bli bra.. her er sia forresten: http://www.veloxmotor.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 http://www.eiptuning.com/ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 SS Tuning selger også chipper, Kompressor sett, Turbo sett etc etc Kompressor settet begynner på 32990 kr ;) de har faktisk fått seg spesial laget chip også for EU modellene da Vortec ikke har dette.. siden er føreløping under oppdatering http://www.sstuning.no men det er bare å sende en mail :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg