Gå til innhold

Prosjekt Nastycab...

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett de felgene foer, men det var ikke i sammenheng med denne bilen.. Skulle ikke de brukes paa BMWen eller noe a?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Er litt stille rundt Nastycabben akkurat nå, men driver og samler deler...

Fikk mange bra deler med en 92 Golf cab som var skadet og østerisk, bla ny bakskjerm, interiørbiter og mye mer... I tillegg ligger det noen småting på hylla fra Volkswarenhaus som skal på denne bilen...

Her er ManiaCoupe ferdig med å kappe ut bakskjermen...

Bilde_324.sized.jpg

Rakriste var også innom og plukket med seg noen deler, nå ekke det mye igjen... Og i tillegg skal MK2-16v ha gulvet til einser-prosjektet sitt... :eek:

Bilde_143.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unntatt for cab'n da, den led en grusom død...R.I.P. :(

Men den vil leve videre i blandt annet min og Rakriste sin einser ;)

Er ikke den raue gale kæbben borte ennå, altså? Jeg har girkula og 3 hjulkapsler.. ;)

Nok om det, her.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte cabben på bilen siden denne var hel, og siden jeg har tenkt å ha stofftak og har en cab til så er vel det like greit...

Jeg heiv ut hele interiøret idag også, for å få sjekka tilstanden i bunnen av bilen... Og her var det ikke en eneste rustflekk... Litt sopp, men ikke rust... :p

Bilde_353.sized.jpg

Skjermene som stod på bilen var bare å kaste, men hvordan så det ut bakom de? Jåååååå....

Høyre side:

Bilde_358.sized.jpg

Venstre side:

Bilde_359.sized.jpg

Neste steg er å ta ut motoren og KASTE den slik at jeg får kleena motor-rommet også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Taket passet veldig bra på. Vippa det på plass etter at vi kom hjem med det igjen. En runde med Hugos innvendig og det var godt som gull der også..

OT:

Har du link til den siden du snakka om? Dama vil bygge seg cab på internett..

http://www.dubmodder.com er linken... m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider