Gå til innhold

Ny Dynabel sub

Ranger emnet

hc_TK

Anbefalte innlegg

Dynabel bassene kan ikke sammenlignes med de andre der, dynabel bassene er MYE bedre..... å si at dynabel ikke er kvalitet, vitner om lite forstand om hva du prater om, men så kaller du deg jo earthquake da så....

Hvilket grunnlag har du for å komme med den sånn påstand? Tror du virkelig at BoomBoom basserne er en "kopi" av Dynabel? Hvis du tror at Dynabel er noe annet enn et kinaprodusert produkt så tror jeg du bør ta en telefon til Eltek å snakke litt med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har DY9410 jeg. Synes ikke at de er dårlige at det har noe å si. Selv om de er like så kan Eltel sette kvalitetskrav til de selv om de er produsert i Kina. Å si at alt som kommer derfra er dritt blir feil.
Jordfreser´n prøver vel heller å formidle at en ting ikke nødvendigvis er bra, bare fordi det kommer fra dynabEltek.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har DY9410 jeg. Synes ikke at de er dårlige at det har noe å si. Selv om de er like så kan Eltel sette kvalitetskrav til de selv om de er produsert i Kina. Å si at alt som kommer derfra er dritt blir feil.

Ikke missforstå meg, jeg mener på ingen måte at alt som kommer fra Kina er dårlig og heller ikke alt fra Dynabel er dårlig:) Poenget mitt var at denne modellen til Dynabel er ikke spesielt bra, selv til den lave prisen. De har andre modeller som er langt bedre enn denne og syns dere heller bør kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en kopi av Dy9412 også?

Bare lurer her altså.. ;)

Virker som du tror at det liksom er Dynabel som er "originalen"...

Disse subbene selges, som jeg tidligere har skrevet, under et annet merke i Kina. Hvem som helst kan få sin egen logo på dem.

Jeg vet om i hvert fall to firmaer i Norge som selger 94-serien under to forskjellige merker.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ramma er den samme, så kan jo spider, voicecoil, membran og oppheng være bytta? Til noe som er litt mer solid.
det håper jeg virkelig att sånne viktige deler er bytta, mye koster de forksjellige subbene i forhold til verandre?
Kommer an på flere ting, bla. hvor mange som bestilles. Fabrikken har gjerne en minsteordre på en container. Da først kan du spesifisere egne verdier på ting. Bestiller du færre via en agent, får du som regel kun fabrikkens egen versjon og må ta den som den er.

Boombooms sub er dobbelt så dyr som dynabel, men boombooms går for rundt halve prisen på qxl, så de er nok temmelig like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider