Gå til innhold

Ny Dynabel sub

Ranger emnet

hc_TK

Anbefalte innlegg

...hvorfor er det så viktig at Dynabel sin MÅ være så mye bedre enn boomboom sin da??

Selv boomboom kan da ha funnet en meget bra subwoofer og satt merket sitt på den, uten at den blir noe dårligere av at det er boomboom som selger den? Man kan si mye om markedsføringsmetodene hans, men produktene kan være bra for dét.

Og Dynabel kan vel like gjerne levere et identisk produkt som boomboom, uten at det blir noe bedre eller dårligere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå meg, jeg mener på ingen måte at alt som kommer fra Kina er dårlig og heller ikke alt fra Dynabel er dårlig:) Poenget mitt var at denne modellen til Dynabel er ikke spesielt bra, selv til den lave prisen. De har andre modeller som er langt bedre enn denne og syns dere heller bør kjøpe dem.

Men så si dette da mann :) Å gjøre seg forstått er viktig cheers

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to elemtene trenger ikke å være samme produkt selv om chassi er det samme.

disse fabrikkene i Kina som Dynabell og Vamp subbene kommer fra leverer mange forskjellige produkter pakket inn i samme chassi og jeg er sikker på at om man leter litt rundt finner man flere lignende produkter i salg.

Jeg håper at disse subbene ikke er identiske for da har i allefall BB overpriset sine noe inn i Hælvette :hammer

Drucilla DR-12 1990,-

Dynabel 12" 998,-

alacocaina

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hvorfor er det så viktig at Dynabel sin MÅ være så mye bedre enn boomboom sin da??

Selv boomboom kan da ha funnet en meget bra subwoofer og satt merket sitt på den, uten at den blir noe dårligere av at det er boomboom som selger den? Man kan si mye om markedsføringsmetodene hans, men produktene kan være bra for dét.

Og Dynabel kan vel like gjerne levere et identisk produkt som boomboom, uten at det blir noe bedre eller dårligere av den grunn.

Veldig bra sagt :)

Jeg håper at disse subbene ikke er identiske for da har i allefall BB overpriset sine noe inn i Hælvette

Det kommer vel helt an på hvor stor kvanta BoomBoom og dynaBel har bestilt vil jeg tro. Muligheten for at BoomBoom har overpriset "sin" versjon er riktignok til stede, men det er ikke grunnlag for å forhåndsdømme noen så lenge vi ikke aner innprisene til de respektive forhandlerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på hvor stor kvanta BoomBoom og dynaBel har bestilt vil jeg tro. Muligheten for at BoomBoom har overpriset "sin" versjon er riktignok til stede, men det er ikke grunnlag for å forhåndsdømme noen så lenge vi ikke aner innprisene til de respektive forhandlerne...

det jeg vil frem til er at HVIS produktene er identiske er det jo galskap å handle Fra BB hvis du kan få samme produkt fra Dynabel en høvding billigere wtf?

men som jeg nevnte i et tidligere innlegg: likt chassi trenger ikke å bety samme produkt

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva dere sier så har de bra utvalg og lave priser.

Så ikke diss DynaBel cheers

Skall bestille 2*12" multimagnet subber av dem snart. Så skall testes litt her ja :)

Samma her, skal handle akkurat det samme :)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg vil frem til er at HVIS produktene er identiske er det jo galskap å handle Fra BB hvis du kan få samme produkt fra Dynabel en høvding billigere
Boomboom selger omtrent alt han har i nettsjappa si på Qxl og da er prisene noen helt andre. Du kan nok få den til 1000,- også, ved å legge inn et bud på denne!! Høye nettsjappe-priser og sterkt rabatterte kompis- og auksjonspriser er dessverre gjengangere i det norske markedet fra mange firmaer for tiden. Kjøper man denne av boomboom til 1000,- har man ikke fått den til halv pris, man har betalt akkurat det den tydeligvis burde kostet, jfr Elteks Dynabel.

Den eventuelle galskapen her ligger i å måtte forhåndsbetale til et firma hvor revisor har fratrådt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du tror at det liksom er Dynabel som er "originalen"...

Disse subbene selges, som jeg tidligere har skrevet, under et annet merke i Kina. Hvem som helst kan få sin egen logo på dem.

Jeg vet om i hvert fall to firmaer i Norge som selger 94-serien under to forskjellige merker.

Mvh

Stian

Hvem er det som selger samme subben som dy94?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydmessig er det ikke noe i veien med 94-serien ihvertfall: ;)

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/dynabel/subdet368.htm

Har selv 2stk DY9412 som skal inn i bilen min. Håper det låter like greit av 12"'ern som 10"'ern.. :) Nå har jo ikke jeg like bra utstyr ellers i bilen, sett i forhold til EMMA-vinneren.. men håper på et OK resultat likevel.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider