xanakor Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hei. er på utkikk etter einser golf eller caddy, kom over denne. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=884134 hva syns dere? skal se på den mot helgen. er ikke så dreven på å se etter feil og mangler. tips om hva man skal se etter mottas med takk. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hmmmm... Godt å se at det faktisk er andre folk på dette forumet! Denne bilen ser da ut som et greit utgangspunkt. Hva er det du ønsker å bygge? Old School??? Det du bør kikke etter er rust, rust rust og atter rust!!! Da mange deler går overens med golf 1 er det ikke all verdens problem å få tak i. Dersom du er ute etter en bil du ikke trenger å gjøre så mye med vil jeg på det ALLER varmeste anbefale denne: http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1127781806119?finnkode=6175482&sid=6aZabbKx5789287&pos=49&tot=49&page=2 Det er en kanonfet bil til den prisen. *SIKLE* Denne bilen kan du finne rundt på forskjellige sider på internett om jeg ikke tar feil da den gikk med en 32" Clarion i planet!!! Om det er noen av dere andre som har linker til disse bildene, er jeg SVÆRT interessert i å få tak i dem Lykke til, og gled deg masse! Dette er sjefsbil!!! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaroien Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 xanakor: den bilen hører vel til på Byåsen i i Trondheim om jeg ikke tar helt feil. Har iallefall sett den der oppe noen ganger. Tror den begynner å bli litt sliten, men det er jo ingen fare hvis du uansett skal gjøre litt med den. Men se etter rusta ja som gundersenautoparts sier. Frontplata, innerskjermer (særlig nederst mot torpedoveggen), underkanten av dørene, i plateskjøtene i planet (ikke så godt å se siden det er lagt dørkplate der). Sjekk også godt under planet (og under resten av bilen også da..) Jeg er på jobb på Statoil på Byåsen i helga (like ved 5-minutten og Byåsen butikksenter) Lørdag fra kl 15-23 og søndag fra 9-16. Du kan jo stikke innom, så kan vi ta en titt under bilen. Har smøregrav der:) Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg