Gå til innhold

Retting av felger

Ranger emnet

Warlock

Anbefalte innlegg

Sarpsborg Karosseri: 69155466

Min bror har en SKIKKELIG bøyd 17" TSW Hockenheim felg inne nå. De skulle fikse den, sånn at den ble som ny fikk han beskjed om. Og som alle vet, så er det ikke noe morsom jobb å rette en Hockenheim felg... det er nok eiker liksom.. :cool:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tobin

Min bror har en SKIKKELIG bøyd 17" TSW Hockenheim felg inne nå. De skulle fikse den, sånn at den ble som ny fikk han beskjed om. Og som alle vet, så er det ikke noe morsom jobb å rette en Hockenheim felg... det er nok eiker liksom.. :cool:

Hva skulle han betale for dette? Kan ikke tenke meg at dette lønner seg å gjøre på billigfelger?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med Sarpsborg Karroseri...

Du kunne fikse de, prisen lå fra 500 til 1200 spenn....

Men de hadde ikke tid før helga :-( Jeg skal jo til Køben den 14, er litt kjipt å legge om til vinterdekk igjen....

Si fra hvis dere vet om noen andre som kan fikse det på kun kort tid....

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Halve prisen av ny felg da.. ;) jaja..

Joa.. Men det er ikke så lett å få tak i en ny felg.. Ut i fra det Felgimport sier, så er felgen utgått. Å da er eneste mulighet- retting :)

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider