Gå til innhold

Mista førerkortet osv...

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

ring politiet og si at du kommer til å kjøre fra a til b( biltilsynet) pga av at du har mistet førerkortet.. så ordner bt nytt til deg

tror det kan bli VANSKELIG uten legg...

men har du ikke PASS engang :O :(

hvis det er så ille burde du jo nesten vurdere å få tilsendt fødselsattest og dåpsattest fra folkeregisteret å skaffe deg ett nødpass....

men du får vel nye bankkort snart`?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.. har INGENTING som kan brukes som ID...

bestilte bankkort i dag.. men d tar vel litt tid regner jeg med...

viss jeg går til politiet, og sier at jeg ikke har noe slags form for id, så vil de ikke gjøre noe?

tror det kan bli VANSKELIG uten legg...

men har du ikke PASS engang :O :(

hvis det er så ille burde du jo nesten vurdere å få tilsendt fødselsattest og dåpsattest fra folkeregisteret å skaffe deg ett nødpass....

men du får vel nye bankkort snart`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdagen så mista jeg lommeboka med alt innhold..... Så nå er spørsmålet mitt..hva gjør jeg for å få nytt førerkort...? Har nå INGEN identifikasjon..

Det samme har skjedd med meg. Ring til banken din (kundeservice). Meld kortet tapt og sperr kontoen og spør om de kan sende et nytt til deg. Det hjelper ikke å gå i banken siden du ikke kan bevise hvem du er. Tar 3-5 dager. Gå på biltilsynet eller politiet og få en midlertidig kjøretilatelse og bestill nytt førerkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Trur jeg venter på det nye bankkortet jeg :P

Satser på jeg ikke blir stoppa..

noen som veit kor lang tid det tar?

Jeg glemte lommeboka i Bergen under ei fyllekule ...

Var innom politiet når jeg kom hjem og da fikk jeg en gul pitteliten postitlapp med ett navn og politistempel. Fikk lov til å kjøre rundt med den til lommeboka kom i posten igjen :P

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så kanskje eg skulle ringt til snuten, og hørt.. Men er jo kjedelig når de vet om at jeg ikke har førerkortet med meg.... Liten bygd, og bilen skiller seg ut, og de kjenner meg fra før :P

Jeg glemte lommeboka i Bergen under ei fyllekule ...

Var innom politiet når jeg kom hjem og da fikk jeg en gul pitteliten postitlapp med ett navn og politistempel. Fikk lov til å kjøre rundt med den til lommeboka kom i posten igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider