sindrulf Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 jaja, da er vel jeg den første som poster i dette forumet da. dette er jo en av de 10 kuleste bilene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 4wd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 rally versionen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 med skvettlappene ute av drift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 faen så råe de er! en slik en skal jeg ha meg en gang! jeg må jobbe litt først :D noen som har noe erfaring med denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Råe biler men karosseriet sprekker i alle belastningspunkt. Har sett de med sprekker rundt alle stolpene til taket. A-B og C både h og v. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Har hørt at dette problemet gjelder bare de "vanlige" modellene.. EVO-modellene kom med +/- 170 stk forsterkninger i skjøter rundt omkring på bilene...så de skulle holde greit :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Kommer de kun i fem dørs? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by xiancorp Har hørt at dette problemet gjelder bare de "vanlige" modellene.. EVO-modellene kom med +/- 170 stk forsterkninger i skjøter rundt omkring på bilene...så de skulle holde greit :) Kan godt hende det. Jeg har sett det på en trimma 16V, men det var vel det som var spurt om her også. Derfor veldig aktuelt. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Er det noen her som kanskje kan si litt om forskjellene på 8V og 16V sånn rent bortsett fra det innlysende ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Gringo Er det noen her som kanskje kan si litt om forskjellene på 8V og 16V sånn rent bortsett fra det innlysende ? karroseriet er vel den største forskjellen. 16V har bredere skjermer og ble levert med bredere dekk. dessuten er vektfordelingen forskjellig tror jeg. 16V har 47% fremme / 53% bak.. har ikke så mye kunnskap om disse bilene enda, men jeg holder på å sette meg inn i det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Hva er egentlig Delta og EVO og alt det faen der? :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Alfasud ti karroseriet er vel den største forskjellen. 16V har bredere skjermer og ble levert med bredere dekk. dessuten er vektfordelingen forskjellig tror jeg. 16V har 47% fremme / 53% bak.. har ikke så mye kunnskap om disse bilene enda, men jeg holder på å sette meg inn i det :D Fordelingskassa er vel også satt opp forskjellig. 8V drar mest foran men 16v drar mest bak. Husker ikke talla her. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 er det ingen på dette forumet som enten har eller har eid en Integrale da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Vill bil, om den sprekker i belestningspunkt, så kanvel dette sveises:) Skulle hatt en slik, rallyversjonen helst...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg